مدیرکل صمت استان بوشهر:

واحد‌های صنفی استان بوشهر ملزم به رعایت شئونات اسلامی هستند

مدیرکل صمت استان بوشهر گفت: واحد‌های صنفی بر اساس مصوبه کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی مرکز استان، ملزم به رعایت شئونات اسلامی و پوشش حجاب مناسب هستند.

 مهدی صفوی در دومین جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی استان در سال جاری گفت: رعایت حجاب و عفاف در تمامی فروشگاه‌ها و اماکن صنفی از وظایف کلیه واحد‌های صنفی بوده وچشم پوشی از آن زمینه ساز بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی و انحرافات فرهنگی خواهد بود که جبران آن زمانبر است.

صفوی با اشاره به اهمیت موضوع عنوان کرد که بی‌حجابی پدیده‌ای نامطلوب است که دشمنان بطور جد به دنبال ترویج آن در جامعه اسلامی بوده و لازم است در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در همه واحد‌های صنفی که محل آمد و شد آحاد جامعه می‌باشد به این شئونات توجهی خاص داشت و جهت اجرای این امر مهم، ضروری است با آموزش و توجیح در برخورد با افراد به گونه‌ای عمل شود که اثرگذار و مانع از رشد بی‌حجابی در جامعه شد.

مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان بیان کرد که جهت تسهیل و همکاری بیشتر در این خصوص، کارت ناظرین افتخاری از سوی  اداره کل صمت استان برای فعالین اجتماعی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر صادر خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.