صدور ۱۰ موافقت اصولی برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در خلخال

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان خلخال گفت: با هدف توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهرستان امسال ۱۰ موافقت اصولی صادر شده است.

علی درویشی گفت: تسهیل در امور سرمایه‌گذاران از مهمترین برنامه‌های این شهرستان در راستای رونق گردشگری به شمار می‌رود که در این زمینه امسال ۱۰ موافقت اصولی صادر شده و ۱۲ مورد نیز در دست اقدام است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خلخال از صدور یک مورد پروانه بهره‌برداری موقت در این مدت در شهرستان خبر داد و گفت: صدور ۲ مورد مجوز ایجاد و اجرای ۳ پروژه ایجاد زیرساخت در بخش گردشگری نیز انجام شده است.

درویشی تبلیغات در بخش گردشگری را از راهکار‌های رونق گردشگری و جذب گردشگران به شهرستان عنوان کرد و گفت: در این زمنیه امسال ۴ مورد مصاحبه در رسانه ملی و ۱۱۰ مورد اطلاع‌رسانی در فضای مجازی انجام شده است.

او با اشاره به فعال بودن ۴۰ واحد بوم‌گردی در سطح شهرستان گفت: برگزاری ۸ جشنواره گردشگری، تشکیل ۱۵ اتاق فکر برای رشد گردشگری شهرستان و نیز ایجاد ۲ مزرعه گردشگری که در دست اقدام است، از جمله اقدامات در سال‌جاری به شمار می‌رود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خلخال بازدید از روستا‌ها با نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی به تعداد ۱۵ مورد، بازدید از طرح‌های سرمایه‌گذاری به تعداد ۴۰ مورد، شرکت در ۴۸ جلسه مرتبط به حوزه سرمای‌گذاری و گردشگری و ۱۲۰ مورد پیگیری طرح‌های سرمایه‌گذاری را از دیگر فعالیت‌ها در این بخش در سه‌ماه نخست امسال عنوان کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.