شهرخودرو ادعای پرسپولیس را تکذیب کرد

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو خبر توافق این تیم با پرسپولیس درمورد مبلغ رضایت نامه گل محمدی را تکذیب کرد.

اسماعیل حیدرپور مدیرعامل باشگاه شهر خودرو گفت: ما با مدیران باشگاه پرسپولیس برای  پرداخت مابقی  مبلغ رضایت نامه گل محمدی  فقط مذاکره  کردیم و توافق نامه‌ای امضا نشده است.

مدیران باشگاه پرسپولیس چند روز پیش مدعی شدند که با باشگاه شهر خودرو برای پرداخت مبلغ رضایت نامه گل محمدی  به توافق رسیدند و به زودی پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز می‌شود، اما این موضوع تکذیب شد.

باشگاه پرسپولیس باید ۵ میلیارد بپردازد 

حیدرپور درباره میزان بدهی باشگاه پرسپولیس گفت: از ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان حدود ۳ میلیارد مانده است که ما برای دیرکرد مابقی طلب به کمیته تعیین وضعیت شکایت کردیم و اگر حکمش صادر شود در آن صورت باشگاه پرسپولیس باید ۵ میلیارد دیگر هم بپردازد. البته پرسپولیسی‌ها گفتند که بعد از صدور رای مابقی پول را می‌دهند.

باشگاه پرسپولیس به علت پرداخت نکردن مبلغ رضایت نامه یحیی گل محمدی به باشگاه شهر خودرو از سوی کمیته تعیین وضعیت به پرداخت ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان محکوم شد.


بیشتر بخوانید


متقاضی برای خرید امتیاز باشگاه شهر خودرو  نیست 

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو درباره وضعیت تیمداری این باشگاه گفت: ما شرایط واگذاری را به مسئولان ورزش مشهد  اعلام کردیم که اگر سرمایه گذار و خریدار واقعی وجود دارد حاضر به انتقال مالکیت هستیم، اما واقعیتش این است که باشگاه شهر خودرو را خریداری نمی‌کنند و حمایتی هم  از سوی مسئولان صورت نمی‌گیرد. اگر مدیران ورزش استان از باشگاه شهر خودرو حمایت نکنند با همان سبک و سیاق جلو می‌رویم و نباید انتظاری هم از این تیم داشته باشند.

تیم فوتبال شهر خودرو با کسب ۱۷ امتیاز و قرار گرفتن در رتبه پانزدهم جدول رده بندی  به لیگ دسته یک سقوط کرد.

با برخی از بازیکنانمان اختلاف مالیداریم 

حیدرپور درباره وضعیت بازیکنان تیم شهر خودرو گفت: برخی از بازیکنان قراردادشان به پایان رسیده است. همچنین قرار شد مطالبات  تعدادی از بازیکنان را بدهیم و با بعضی از نفرات هم اختلاف مالی داریم که این مشکل را حل می‌کنیم.

بازیکنان شهر خودرو بعد از سقوط این تیم به لیگ دسته یک خواستار پرداخت مطالباتشان شدند.

تصمیمی برای کادر فنی شهر خودرو نگرفتیم 

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو درباره وضعیت سرمربیگری سید عباسی گفت: هنوز درباره کادر فنی تصمیمی نگرفتیم.

داوود سید عباسی هدایت تیم فوتبال شهر خودرو را  برعهده داشت و نتوانست مانع سقوط این تیم به لیگ دسته یک شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار