بررسی مشکلات مدارس بخش کوهین

جلسه بررسی و پیگیری مشکلات مدارس بخش کوهین با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی و مدیران آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد.

جلسه بررسی و پیگیری مشکلات مدارس بخش کوهین با حضور محمدبیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، جمعی از مدیران آموزش و پرورش و نماینده اولیای دانش آموزان بخش کوهین در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

در ابتدای این جلسه تعدادی از اولیای دانش آموزان بخش کوهین، نکاتی درخصوص مشکلات مدارس، امکانات آموزشی و تربیتی، لزوم شاداب سازی فضا‌های آموزشی بیان کردند.

نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین هم با اشاره به فعالیت‌های انجام گرفته در راستای رفع محرومیت‌ها، گفت: لازم است برای رفع مشکلات آموزش و پرورش، همه نهاد‌های مرتبط مشارکت فعال خود را در عمل نشان دهند.

 کارگروه ویژه‌ای به منظور پیگیری مباحث مطرح شده در این جلسه و سایر مشکلات مناطق کم برخوردار تشکیل می‌شود.

 مدیران و معلمان ما در مناطق محروم، با وجود همه کمبود‌ها، با تلاش و کوشش جهادی پیگیر رفع مشکلات و معضلات هستند که نیاز است این روحیه در تمامی مدارس جاری شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با تاکید بر لزوم نظارت مستمر و حضور میدانی مدیران، گفت: تعامل سازنده با انجمن اولیا و مربیان و بهره گیری از ظرفیت خیرین، به صورت مستمر از سوی مدیران مدارس پیگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.