کارتخوان‌هایی که درمطب پزشکان خاک می‌خورند

برخی از پزشکان که تعداد آنان محدود است با درآمد‌های میلیاردی فرار مالیاتی کلان دارند؛ یا کارتخوان ندارند و یا از آن استفاده نمی کنند.

این روز‌ها جابه جایی پول از طریق کارتخوان انجام می‌شود و همراه داشتن پول نقد حتی در روستا ها‌ی کوچک از بین رفته است اما جالب اینجاست که برخی پزشکان در شهر به ویژه متخصص با وجود داشتن کارتخوان بیمار را مجبور می‌کنند برای پرداخت ویزیت، پول نقد جا به جا کنند همین موضوع منجر شده روز به روز تعداد افرادی که نسبت به این مسئله شکایت دارند بیشتر شود.

خانم کیانی شهروند ۳۲ ساله  همدانی است او که چندی پیش به متخصص زنان مراجعه کرده می گوید: منشی دکتر برای پذیرش مبلغ ۱۵۰هزار تومان نقد از من خواست و وقتی از او خواستم با توجه به دستگاه کارتخوان روی میز از آن استفاده کند ۱۰۳هزار تومان کارت کشیدند و وقتی دلیل رو جویا شدم چرا نقد ۱۵۰ تومان مطالبه کردید اما با کارت ۱۰۳ هزار تومان پول ویزیت  دریافت می‌کنید جواب درستی نداد.

کارتخوان‌هایی که درمطب پزشکان خاک می‌خورند

او در ادامه گفت:دلخوری من از این است چرا بیش از ۴۰ هزار تومان از بیماران پول اضافی می‌گیرند.

عدم استفاده از کارتخوان در کلینیک‌های پزشکان ممکن است منجر به عدم اعتماد بیمار نسبت به پزشکان شود.

آقای احمدی ۴۰ساله یکی دیگر بیمارانی است که به تازگی به پزشک مغز و اعصاب مراجعه داشته درخصوص عدم استفاده پزشکان از کارتخوان گفت:منشی پزشک از من خواست هزینه ویزیت را به وسیله کارتخوان به حساب درج شده در روی کاغذ واریز کنم وقتی شماره حساب را وارد کردم متوجه شدم مشخصات مربوط به پزشک نیست.

کارتخوان‌هایی که درمطب پزشکان خاک می‌خورند

او در ادامه گفت: نباید عدم استفاده از کارتخوان در کلینیک‌های پزشکان گسترش یابد و بیماران تصور کنند هدف اصلی پزشکان دریافت پول از بیمار است نه درمان بیمارانی که در کلینیک هستند.

خانم بیات که ۵۹سال دارد می گوید: پسرم بیماری صرع دارد، چون تعریف پزشک مربوطه را شنیدم امروز مراجعه کردم، اما چون کارتخوان نداشتند مجبور شدم به بیرون از کلینیک برم و از دستگاه عابر بانک پول دریافت کنم همان موقع فراموش کردم داروی ضد تشنج پسرم را بدهم تا حال تشنج به او دست ندهد وقتی به کلینیک برگشتم تا پول ویزیت را پرداخت کنم دیدم پسرم تشنج کرده است.

او در ادامه گفت:اگر دستگاه کارتخوان در همه‌ کلینیک‌ها فعال باشد شخصی که بیمار بدحال دارد نیاز نیست زمانش را صرف عابر بانک کند در کلینیک پول را پرداخت می‌کند.

دریافت وجه نقداز بیماران ممنوع است

دکتر علیرضا مدرکیان رئیس نظام پزشکی استان همدان گفت:اگر همکاران ما این موضوع و استفاده از کارتخوان را برای دریافت هزینه های درمانی  رعایت نمی‌کنند یک اشکال است و باید اصلاح شود.

کارتخوان‌هایی که درمطب پزشکان خاک می‌خورند

او در ادامه گفت: وقتی براساس حساب بانکی پزشک مالیاتش تعیین می‌شود قانون گریزی اتفاق می‌افتد.

رئیس نظام پزشکی استان همدان گفت: مالیات پزشکان بر اساس حساب مالی و بانکی آن‌ها است و این روش صحیح نیست ممکن است موجودی حساب پزشک به خاطر ارث، وام افزایش پیدا کرده باشد.

مدرکیان گفت: بازرسان ما به صورت دوره‌ای به کلینیک‌ها سرکشی می‌کنند و در صورت عدم کارتخوان در کلینیک‌های پزشکی به آن‌ها تذکر می‌دهند.

او گفت:دریافت  هرگونه مبلغ اضافی از بیمار تخلف تلقی می‌شود و با متخلفان برخورد می‌شود.


بیشتر بخوانید

 


رئیس نظام پزشکی استان همدان گفت:بیش از ۴ هزار پزشک در استان همدان و هزار و نهصد و ۹ نفر پزشک در شهرستان همدان درحال فعالیت هستند.

مدرکیان گفت:۵۲۷کارشناس مامایی، ۱۳۲سایر حرم که شامل شنوایی سنجی، فیزیوتراپی، گفتار درمانی درحال حاضر مشغول به فعالیت و خدمات رسانی هستند.

رئیس نظام پزشکی استان همدان گفت:بیش از ۸۰ درصد پزشکان استان همدان از دستگاه کارتخوان استفاده می‌کنند.

استفاده نکردن از کارتخوان در مطب پزشکان را  به ۱۵۲۶ اطلاع دهید

 وجیه اله ذکوری مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت:آنچه برای اداره مالیات مهم است تراکنش‌های بانکی اشخاص است یعنی میزان پولی که از حساب آن‌ها خارج و یا به حساب آن‌ها وارد شده است.

کارتخوان‌هایی که درمطب پزشکان خاک می‌خورند

او گفت: از سال گذشته تا کنون ۲۳ فقره تخلف مربوط به حوزه پزشکی عدم استفاده از کارتخوان در استان همدان توسط شهروندان همدانی گزارش شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: مردم واقف هستند و می‌دانند سازمان امور مالیاتی در احقاق حقوق عمومی جدی است و اگر مشاهده کردند پزشک به جای استفاده از کارتخوان پول نقد دریافت می‌کند به شماره ۱۵۲۶ اطلاع دهند تا به شکایت‌ها رسیدگی شود.

ذکوری گفت:سازمان مالیات براساس بانک‌های اطلاعاتی و واقعیت‌های شغلی و درآمد پزشکان مالیات تعیین می‌کند که گردش بانکی پزشکان یکی از مبنای آن است.

او می گوید : برخی از پزشکان از کارتخوان استفاده نمی‌کنند و یا پول ویزیت را به حساب شخص دیگری کارت به کارت می‌کنند، این مبلغ‌ها به‌ حساب هر شخصی که واریز شود رصد می‌شود و مالیات گرفته می‌شود.

به گفته مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان پزشکان متخلف جریمه و به قوه قضاییه معرفی می‌شوند.

ذکوری گفت:پزشکانی که دستگاه کارتخوان دارند، اما درسامانه مالیاتی ثبت نام نکردند علاوه بر مالیاتی که برای مشاغل خود باید بپردازند باید مالیات دستگاه پوز را هم متقبل شوند و یک هزینه اضافی روی دست آن‌ها گذاشته می‌شود.

کارتخوان‌هایی که درمطب پزشکان خاک می‌خورند

او در ادامه گفت:براساس ماده یازده قانون هردارند دستگاه کارتخوان باید شناسه یکتا از سازمان امور مالیاتی گرفته و پس از دریافت شناسه یکتا همه تراکنش‌های که انجام می‌شود فعالیت شغلی محسوب می‌شود.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت:تاکنون ۹۵۶پزشک درسامانه مالیاتی ثبت نام کردند.

این در حالی است که بیش از ۴ هزار پزشک در استان همدان هزار و نهصد و ۹ نفر پزشک در شهرستان همدان درحال فعالیت هستند.

ذکوری گفت: اطلاعات اشخاص از کانال‌های مختلف ردیابی می‌شود.

کارتخوان‌هایی که درمطب پزشکان خاک می‌خورند

او گفت: این وجه نقد دریافتی در یک جای در خرید خانه، بورس، ماشین، حساب بانکی مشخص می‌شود و سازمان امور مالیاتی اطلاعات مالی که بعد از تجمیع درآمد‌ها ایجاد می‌شود در اختیار داردو اگر این اطلاعات با اظهارات مؤدیان مالیاتی یا کارکرد کارتخوان هم خوانی نداشته باشد مشکوک به کم اظهاری است و اگر ثابت شود مالیات درآمد‌های کتمان شده گرفته می‌شود.

گزارش از سعیده مختاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
خدمات و حقوقشون در حد طالبانه بعد از مردم میخوان مثل اروپاییها مالیاتت بدن واقعا خجالت آوره.
تولید کننده ها و کاسبها رو با این مالیات سنگین بدبخت کردین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
شناسایی و موقع سفرهای خارجی عوارض سنگین بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
خیییییلی جالبه!!!
پزشکی که با پول بیت المال آموزش رایگان می بینه و با پشتیبانی دولت و با رانت پزشک میشه و به نون و نوا میرسه طوری که پولش از پارو بالا میره، نمیخواد مالیات بده!!!
ولی من که یه مغازه با درآمد بخور و نمیر دارم باید مالیات بدم!!! من مالیات چیو باید بدم؟؟؟؟؟؟ کدوم خدمتی که به من شده؟؟؟؟؟؟ کدوم پشتیبانی که از من شده؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
تا وقتی به پزشکی به عنوان یک شغل برای کسب درآمد ( مثل همه شغلها ) نگاه نکنیم و آنها را افراد مقدس و ... بدانیم همین وضع است . سریع بحث کرونا را پیش نکشید وظیفه بوده ،
من نگهبان هم وظیفم مراقبت از سه ساختمان است و منتی سر کسی نمیگذارم درست است که با این تورم حقوقم کم است. ولی مسئولیتی است که در قبالش پول دریافت میکنم .
هیچ کس جز خدای متعال مقدس نیست ، هیچ شخص و صنفی را بی اندازه بزرگ نکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۹:۴۴ ۳۱ تير ۱۴۰۱
راهش اینه مثل روسیه عمل کنیم در روسیه اصلا مطب خصوصی نیست همه دکترها زیر نظر دولت در درمانگاهها کار می کند وحقوق آنها هم دولت می دهد
Iran (Islamic Republic of)
خادمی
۱۹:۱۹ ۳۱ تير ۱۴۰۱
اگه طلا و...بخرن که مشخص نمیشه
Pakistan
ناشناس
۱۹:۰۵ ۳۱ تير ۱۴۰۱
مریض رو باحال خراب میفرسند پای خودپرداز برای گرفتن پول نقد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۳۱ تير ۱۴۰۱
کارگر باید مالیات بده اما دکتر فرار مالیاتی داره افسوس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۳۱ تير ۱۴۰۱
واقعا کاردرستی وکسی هم جلوشونو نمیگیره فقط پول پارو میکنند!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۳۱ تير ۱۴۰۱
فرض کنیم من نوعی گزارش کردم و جلوی یک فرار گرفته شد. هرچی مالیات داده روی ویزیت میکشه. رفتم خرید گفت 9درصد هم مالیات ارزش افزوده. گفتم خداییش این مالیاتو میدی؟ گفت مگه میشه ندیم؟ فوقش اینه که بعضی فروشها را ثبت نکنم، نمیشه که همه را ثبت نکنم. این اعتراف یعنی مالیات ارزش افزوده را نه تنها روی قیمت میکشند بلکه تنها بخشی از اون را به دولت میدهند. بنابراین من هم جلوی فرار مالیاتی دیگران را نمیگیرم چون اگر مالیات بدهند روی قیمت جنس و خدمات میکشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۳۱ تير ۱۴۰۱
تا وقتی که دکتر ،به شغل خودش مثل یک دلال نگاه کند، مشکل حل نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۳۱ تير ۱۴۰۱
یکبار دیگه هم پیام دادم ولی سانسورش کردید.در اصفهان برخی پزشکان جراح به غیر از هزینه ویزیتشون .از بیمارانی که نیاز به جراحی دارندبعنوان زیر میزی سکه ونیم وربع سکه میگیرند!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۳۱ تير ۱۴۰۱
چ عجب بلاخره یخبر درست واقعی نوشتین طرف بهترین وباکلاسترین مکان شهر مطب شخصی داره بیمارستان خصوصی کار میکنه بعد کارتخوان نداره میگه ویزیتو با پول نقد پرداخت کنین آخه انصاف کجا رفته شماها ک از ریال نمیگدرید سال ب سالم ویزیتتون توسط دولت گرون میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۳۱ تير ۱۴۰۱
ایکاش یک رابینهودی هم در ایران پیدا میشد که تمامی درآمدهای حق و صد البته ناحق دولت که از طریق مالیات بدست میاورد را سرقت میکرد و به مردم نیازمند و نداری که از هر طرف زیر بار مالیات تحت فشار و شکستن کمر میباشد،میرساند بخاطر مالیاتهای هنگفت دولت کل اقشار ثروتمند جامعه فشار هزار درصدی به دیگر مردم می آورند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۳۱ تير ۱۴۰۱
عجب!!! پزشکان محترم هر ماه و هر سال ارث گیرشون میاد یا وام میگیرند؟!!! خدای من این چه جور دلیل تراشی هست...خب بابا میلیاردی درمیارید اما حاضر نیستید مبلغ نا چیز چند میلیونی مالیات بدین!!
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۵:۴۳ ۳۱ تير ۱۴۰۱
متاسفانه برخی پزشکان فکر می کنند که تا ابد زندهاند و همچنان به جمع کردن اموال منقول و غیر منقول می پردازند وکمترین اهمیتی به رفاه و راحتی بیماران خود نمی دهند و با گفتن اینکه کارت خوان خراب است و یا دادن شماره حساب به بیمار و اطرافیان او خواستار پرداخت مبالغ کلان خارج از سیستم کارتخوان ها می شوند. در حالیکه در این مملکت غالبافقط آنهایی مالیت پرداخت می کنند که در آمدهای کمتری دارند! اما در کشورهای توسعه یافته جهان فرقی بین افراد جامعه در پرداخت مالیات وجود ندارد! و صاحبان در آمدهای بالا مالیات بیشتری پرداخت می کنند. پس عدالت علی کجاست؟ چرا کسی جلوی این مرفعین بی درد را نمی گیرد؟
Iran (Islamic Republic of)
اکرامی
۱۵:۳۶ ۳۱ تير ۱۴۰۱
تا امکان چاپ اسکناس فیزیکی توسط بانک ها هست امکان فرار مالیاتی هم برای قانون ستیزان هم هست .دولت بایستی اسکناس را از چرخه اقتصاد حذف کند .وگرنه خود مروج فرار مالیاتی هست. یکی از راههای فراوان فرار مالیاتی هست که فعالان اقتصادی با استفاده از همه روش ها قانون مالیات را دور میزنند .وخود اظهاری مالیاتی چیزی شبیه سر سخره سنگی وکوه زیر سطح اقیانوس فرار مالیاتی فعالان اقتصادیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۳۱ تير ۱۴۰۱
نمیدونم چرا ما نمیبینیم این چیزارو؟؟؟؟
من خودم دفترچه سلامت ازین رایگانا دارم دیروز رفتم مطب دکتر فوق تخصص ۱۰۷ تومن کارت کشید
آب سرد کن کولر گازی و حتی شکلاتم گذاشته بود و کتاب رایگان هم گذاشته بود هر کی میخواست برمیداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
ای کلک نکنه خودت پزشکی ها؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
داداچ دفترچه سلامت رایگان فقط و فقط در بیمارستانها مورد قبول هست و لاغیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۳۱ تير ۱۴۰۱
نمیدونم چرا ما نمیبینیم این چیزارو؟؟؟؟
من خودم دفترچه سلامت ازین رایگانا دارم دیروز رفتم مطب دکتر فوق تخصص ۱۰۷ تومن کارت کشید
آب سرد کن کولر گازی و حتی شکلاتم گذاشته بود و کتاب رایگان هم گذاشته بود هر کی میخواست برمیداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۳۱ تير ۱۴۰۱
فک کنم حدودا 6 سالی هست شایدم بیشتر که من در هیچ گونه مطب درمانگاه داروخانه سونوگرافی و غیره ندیدم کسی پول نقد بده بهشون و همیشه کارتخوان داشتن و اتفاقا میگن لطفا کارت بکشید اگرم چند سال پیش دیدم کسی پول نقد دستش بوده وگرنه الانا که اصلا کسی پول نقد نمیبره مطب و غیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۳۱ تير ۱۴۰۱
فک کنم حدودا 6 سالی هست شایدم بیشتر که من در هیچ گونه مطب درمانگاه داروخانه سونوگرافی و غیره ندیدم کسی پول نقد بده بهشون و همیشه کارتخوان داشتن و اتفاقا میگن لطفا کارت بکشید اگرم چند سال پیش دیدم کسی پول نقد دستش بوده وگرنه الانا که اصلا کسی پول نقد نمیبره مطب و غیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۳۱ تير ۱۴۰۱
آدم دزد دزده دکتر بشه مهندس بشه استاد دانشگاه بشه وزیر بشه آدم سالم هم سالمه تو هر شغلی از بالا تا پائین واقعا خاک بر سر همچین پزشکایی خودم مطب یکیش میرفتم احساس میکردم سوادش خوبه هربار میرفتم دوربر یک میلیون ونیم خرجم میشد همه چیزو دوبله حساب میکرد مثلا سونوگرافی ساده ولی دیگه رها کردم از بس حرص میخوردم بعدا فهمیدم توی عمل جراحی چه مشکلاتی به وجود آورده و خیلی هم بی سواده استخوان لای زخمم نگه میداشت تا همیشه مشتریش باشی میگفت یک ماه دوماه دیگه حتما بیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
دور از جون شما 5 سال پیش تصادف کردم ،پام از زانو ضرب دیده بود پیش یک جراح خیلی معروف رفتم گفت حداقل یکبار عمل میخواد( مشکل مینیسک) و بعدش هم تا 6 ماه باید بیای پیش خودم فیزیوتراپی و... و کلی هم ترس داد که تا آخر عمر شاید هر چند وقت یکبار لازم باشه بیای برای معاینه !
پیش یک دکتر جوانتر رفتم گفت هیچ عملی لازم نیست برام 25 جلسه فیزوتراپی نوشت ، رفتم و خداروشکر بعدش همه چی درست شد طوری که الان دو سال هست که کوهنوردی هم میکنم.
تو این شغل هم آدم شریف و غیر شریف وجود دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۳۱ تير ۱۴۰۱
فقط زورتان به صنوف خورده پا میرسد اینها همه را ملت با گوشت و استخوان خود دیده و حس میکند اون مسئولان بی عرضه چرا در مقابل پزشکان کاری نمیکنند چون آنها دیگه دکترند حقشان است درس خوانده اند و چون درس خوانده اند باید چنین کنند جالب درس هم که خوانده اند دیگه خداشناس هم نیستند و خدا و آداب مسلمانی را خرافه میدانند و آن هم از شکل تجملاتیه زندگیهایشان مشخص است
هستند پزشکانی هم که برعکس خیلی بیشتر از اینها برای ملت مایع میگزارند و اعتقادی راسخ به خدا دارند ولی متاسفانه انگشت شمار که نشان از پاک بودن و خانواده درست داشتن آنها است آخه خلاف قانون خودش دزدیه این را چجوری باید به آنها فهماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۳۱ تير ۱۴۰۱
شیراز بعضی دکترها کارتخوان دارند میگن کار نمیکنه برید بیرون پول بگیرید بیاید.مخصوصا پزشکای زنان
Australia
ناشناس
۱۴:۳۳ ۳۱ تير ۱۴۰۱
من خودم هم ب دکتر مراجعه کردم پول نقد خواستند. کارت خوان نکشیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۳۱ تير ۱۴۰۱
اکثر مجتمع های پزشکی دستگاه گذاشتند برای انتقال پول بنام فردی دیگر و از دستگاه کارت خوان استفاده نمی کنند.
Italy
محسن
۱۳:۴۳ ۳۱ تير ۱۴۰۱
هر شخص ایرانی باید یک حساب غیر تجاری با محدودیت واریز روزانه داشته باشد و سایر حسابها را کلا تجاری و مشمول مالیات در نظر بگیرید. هر کسی اعم از پزشک یا تاجر هم به هر نحو خواست پول بگیرد و کارت خوان داشته باشد یا نداشته باشد مهم نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۳۱ تير ۱۴۰۱
به خصوص دندان پزشکان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
می خواد دندان رو درست کنه کلی آپشن میگه بی حسی آمریکایی می خوای یا فیلیپینی... مواد آلمانی میخوای یا چینی روکش فرانسوی می خوای یا پاکستانی و .... وقتی هم تمام میشه عصب کشی و پر کردن و ...میشه ۴ میلیون و شما هم نمیدونی چی کار گذاشته و فقط جیبت خالی شده
Iran (Islamic Republic of)
مطالبه گر
۱۳:۲۴ ۳۱ تير ۱۴۰۱
یکی از اشکال ها این هست که مراجعین باید این موارد را گزارش کنند که متاسفانه نمی کنند !

یکی دیگه، گزارش چنین مواردی، به سازمان امور مالیاتی ( گزارش فرار مالیاتی ) حتی بدون مشخصات از طریق وبسایت هست :


( همانطوری که نوشته هم شده : کاربر گرامی وارد کردن نام و شماره تماس اختیاری میباشد ، به شما اطمینان داده میشود اطلاعات شما کاملا محرمانه است ، افشا نمی گردد و هیچ گونه اتهامی به شما وارد نیست.
در صورت وارد کردن اطلاعات خود رسیدگی ها و استخراج اطلاعات راحت تر انجام میشود. )
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۳:۱۶ ۳۱ تير ۱۴۰۱
سلام
متاسفانه این مورد محدود به پزشکان نیست. طلا فروشها و خیلی صنوف دیگر نیز همین رویه را دنبال میکنند.. نمیدانم نهایتا چه کسی و چه سازمانی موظف به جلوگیری و برخورد با این خاطیان و مجرمان است. در دنیا این عمل جرم{crime} تعریف میشود و حبس و جریمه سنگین در پی دارد. قرار نیست متمولین از پرداخت مالیات بگرزند و بقیه کارگران و کارمندان هزینه تامین امنیت ورفاه این قشر ضد را فراهم کنند..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۳۱ تير ۱۴۰۱
عزضه ندارن وزیر بهداشت اونقل لابی را پاسخگو کنن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۱۱ ۳۱ تير ۱۴۰۱
مملکتی که بی صاحب باشد و همه دزد و جیب همدیگر را خالی کنند میخواهید خداوند برکتش را برای این ملت نازل کند
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۲:۵۹ ۳۱ تير ۱۴۰۱
باسلام و خسته نباشید . همکار محترم جناب دکتر مدرکیان رییس نظام پزشکی استان همدان. به عنوان یک همکار میپرسم که چرا دوستان حساب کاری و شخصی را جدا نمیکنند که مشکل شک در ورودی به حسایهایشان و بی اعتمادی بیماران و..... برطرف شود. این که میفرمایید اصولا قابل فهم نیست که مالیات ممکن است بر اساس پول شخصی و ارث تعیین شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۳۱ تير ۱۴۰۱
خاک بر سرشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۳۱ تير ۱۴۰۱
ما هر جا در کرمان دکتر میریم ازمون پول نقد میخوان ، صدامون به هیچ جا نمیرسه ، ایران یعنی بی قانون یا قانون سلیقه ای
Iran (Islamic Republic of)
برادر
۱۲:۴۶ ۳۱ تير ۱۴۰۱
لطفا به آمارهایی که یک مسئول مملکتی می دهد توحه بکنید
بیش از ۴ هزار پزشک در استان همدان و هزار و نهصد و ۹ نفر پزشک در شهرستان همدان درحال فعالیت هستند.بیش از ۸۰ درصد پزشکان استان همدان از دستگاه کارتخوان استفاده می‌کنند.تاکنون ۹۵۶پزشک درسامانه مالیاتی ثبت نام کردند.
فاجعه نیست چرا پشت این میز نشسته ای
شما خودت کارتخوان داری در سامانه مالیاتی ثبت نام کرده ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۳۱ تير ۱۴۰۱
وقتی رابطه مالی بیماروپزشک قطع شود وبیمه ها تمام هزینه های درمان را متقبل شوند این مشکلات وجود نخواهد داشت بیمه ها را کارآمدکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۳۱ تير ۱۴۰۱
مالیات بر پزشکان مساوی است با خروج از کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
هر جا برن برمیگردن هیچ‌ جا مثل ایران بی‌قانون نیست برا پزشکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
به درک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
بهتر.چیزی که زیاده متقاضی پزشکی
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۲:۲۰ ۳۱ تير ۱۴۰۱
سلام وقتتون بخیر تو شهر ما پلدختر استان لرستان همچین پزشکایی داریم واقعا ادم از این پزشکا نا امید میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۳۱ تير ۱۴۰۱
دولت، بیمه ها و وزارت بهداشت همه جوره پشت مافیایی پزشکی هستند. مثلا طرح دارویار که از چند روز پیش اجرا شده، درامد پزشکان رو چند برابر کرده تازه مالیات هم نمی خوان بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۳۱ تير ۱۴۰۱
واقعا که یک کارمند ساده سالی حداقل ۱۰ میلیون مالیات از حقوقش کم میشه اونوقت یک پزشک با این همه در آمد از دادن مالیات فرار می کند واقعا این دزد ی از بیت المال است . اگر امنیت نبود دکتر رو با مطبش می دزدین اونوقت میومد شکایت می کرد که مالم رو بردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۳۱ تير ۱۴۰۱
پزشکان با بیماری مردم تجارت می کنند کدام پزشک بخاطر علاقه پزشک شده؟ هیچکدام همه بخاطر پول پزشک می شوند
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۱۱:۲۵ ۳۱ تير ۱۴۰۱
سلام درتبریز که تقریبا هیچکدام از پزشکان ازکارتخوان استفاده نمی کنند وپدیده زیرمیزی دوباره اوج گرفته درساختمان پزشکان شمس بالای 50دکتر هست که هیچکدام کارتخوان استفاده نمی کنندوبیمار راباهروضعیتی به دنبال پول نقدمیفرستندبرای یک عمل سزارین پزشکان انجایک نیم سکه یاهشت میلیون پول طلب میکنندجالبه ازاونجا امدیم به بیمارستان شهیدمحلاتی دکترای اونجا هم برای سزارین 3میلیون زیرمیزی رومیگیرندواقعا نظارتی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۳۱ تير ۱۴۰۱
اصلا تعدادشون کم نیست هر مطبی میریم میگن برو پول بیار کارتخوان نداریم یا خرابه
ضمن اینکه دولت میتونه ویزیت پزشک واز روی نسخه الکترونیک پزشک به تعداد بیماران اون پزشک دسترسی داشته باشه ومالیات بگیر
چون انصار هست وخیانت درسلامتی مردم وجود داره کار رو درست انجام نمیدن همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۳۱ تير ۱۴۰۱
سلام، خداقوت. لطفا آماری از تعداد کارتخوان های دکترها و میزان مالیات آنها منتشر کنید.