ساماندهی بزرگترین مجموعه ورزشی بانوان در کشور

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : مجموعه ورزشی کوثر کرمانشاه به عنوان بزرگترین مجموعه ورزشی مختص بانوان در کشور با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نونوار خواهد شد.

صابر رحیمی گفت : حدود یازده مجموعه ورزشی در شهر کرمانشاه فعالیت دارند در این بین مجموعه ورزشی کوثر بزرگ‌ترین و کامل‌ترین مجموعه ورزشی مختص بانوان در کشور است.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه این مجموعه داری زمین چمن فوتبال، پیست دوومیدانی، استخر، سالن ورزشی، مسیر پیاده روی و میهمانسرا است که فضای مناسبی برای بانوان ورزشکار کرمانشاهی است.

او به قدمت زیاد مجموعه ورزشی کوثر اشاره کرد و گفت: باتوجه به این شرایط، تعمیر، تجهیز و نگهداری و زیبا سازی این مجموعه را در اولویت قرار داده ایم.

حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای این مجموعه در نظر گرفته شده که این مجموعه ورزشی را زیباتر خواهد کرد و فضای سبز آن گسترش پیدا می‌کند.

در نظر داریم با توسعه فضای سبز مجموعه، یک پارک را برای بانوان در آن راه اندازیم کنیم که در کنار ورزش از این فضا هم استفاده کنند.

رحیمی گفت: باتوجه به فرسودگی استخر این مجموعه ورزشی، مرمت آن را در دستور کار قرار داده ایم و قرار است بزودی دوباره فعالیت آن از سر گرفته شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار