کمک‌های مردمی به کمیته امداد سردشت ۳۶ درصد افزایش یافت

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سردشت گفت: در سه ماهه نخست سال جاری بیش از ۲۶ میلیارد ریال توسط شهروندان به این نهاد کمک شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۶ درصد افزایش داشته است.

فرامز حسین پور گفت: در سه ماهه اول امسال میزان درآمد کمیته امداد از محل‌های مختلف شامل اکرام ایتام، زکات، صدقات، مراکز نیکوکاری، کمک‌های مومنانه و سایر سر فصل‌ها به بیش از ۲۶ میلیارد ریال رسیده است.

او می گوید:امسال در زمینه زکات، یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال، صدقات به میزان ۴۰۰ میلیون ریال و شبکه مراکز نیکوکاری نیز ۲۴ میلیارد ریال از طرف شهروندان کمک اهدا شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در بخش اشتغال نیازمندان و افراد تحت پوشش، ۱۶۸ میلیارد ریال در سه ماهه نخست امسال پرداخت شده که برای بیش از ۱۷۰ نفر زمینه َشغلی ایجاد شده است.

حسین پور گفت:امسال همچنین هشت میلیارد ریال هم در قالب ۶۴ پرونده تسهیلات صندوق امداد ولایت در زمینه های کارگشایی، درمان، فرهنگی، ودیعه مسکن و تامین مسکن پرداخت شده است.

او می گوید: تسهیلات این نهاد برای مددجویان از  سقف ۲۰ تا ۱۳۰ میلیون تومان و برای افراد غیرمددجو و افراد نیازمند کار از ۲۰ تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.