محصولات نمایشگاه مد و لباس فروشی نیست

مدیر کمیته تخصصی چادر و پوشش اسلامی جشنواره مد و لباس فجر گفت: نمایشگاه، صرفا جنبه نمایشی دارد و قرار نیست که محصولات به فروش برسند.

 مدیر کمیته تخصصی چادر و پوشش اسلامی یازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر گفت: نمایشگاه مد و لباس، صرفاً جنبه نمایشی دارد و قرار نیست که محصولات در این نمایشگاه به فروش برسند و شرکت کنندگان و مردم می‌توانند برای نمایش و دیدن آثار طراحان در نمایشگاه حضور پیدا کنند.

به گفته مریم کریمی، هر اثر، دارای یک شناسنامه است که در آن، نام طراح، تولید کننده و نام برندی که آن اثر را تهیه کرده است، وجود دارد و افراد می‌توانند با پیگیری، با برند مربوطه ارتباط برقرار کنند.

او گفت: در این جشنواره ما نه تنها طراحان سال اولی بلکه یک سری طراحانی داریم که کار تولید انجام نمی‌دهند که بدنبال آن، تولیدکننده‌ها نیز وارد این مجموعه شده و با دیدن آثار، با طراحان وارد مذاکره و گفت‌وگو می‌شوند که بتوانند طرح‌های طراحان را خریداری کنند و آن‌ها را به تولید انبوه برسانند و این موضوع، یکی از نقاط قوت نمایشگاه است که میان طراحان و تولیدکنندگان، ارتباط خوبی را ایجاد می‌کند.

 مدیر کمیته تخصصی چادر و پوشش اسلامی یازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر می‌گوید: در خصوص تنوع در طراحی، عنوان بخش حجاب به عنوان حجاب و پوشش‌های اسلامی قرار داده شده است. یعنی پوشش‌های اسلامی که شامل چادر و مانتو‌های بلند و پوشیده با قد ۱۳۰ تا قد ۱۴۰ است. جوان‌های امروزی دوست دارند پوشش‌های متفاوتی در سطح شهر داشته باشند و این تفاوت، تا حدی آن‌ها را متمایز می‌کند و خودشان، از پوششی که دارند لذت می‌برند و تمامی این موارد در این جشنواره مد و لباس لحاظ شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار