تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمولان مناطق زلزله زده هرمزگان

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی هرمزگان از تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمولان مناطق زلزله زده شهرستان‌های بندرلنگه و بندرخمیر خبر داد.

سرهنگ حسن دستوری زاده گفت:تاریخ اعزام به خدمت مشمولان اعزامی تیر و مردادماه شهرستان‌های بندرلنگه و بندرخمیر که در اثر زلزله دچار آسیب شده و قادر به اعزام به خدمت نیستند، تمدید می‌شود.

سرهنگ دستوری زاده گفت: به منظور همدردی با مشمولان و خانواده‌های آنان در منطقه زلزله زده شهرستان‌های بندرلنگه و بندرخمیر، تسهیلاتی برای تمدید تاریخ اعزام به خدمت این دسته از عزیزان در نظر گرفته شده است.

او گفت: همه مشمولان اعزامی که در اثر زلزله دچار آسیب شده و قادر به اعزام به خدمت نیستند، می‌توانند در صورت تمایل و ارائه درخواست، تاریخ اعزام به خدمت خود را حداکثر دو دوره تمدید کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: این مشمولان می‌توانند درخواست‌های خود را به نزدیکترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) یا وظیفه عمومی شهرستان یا استان محل سکونت خود ارائه کنند و پیگیری لازم را به عمل آورند.

سرهنگ دستوری زاده گفت: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام وظیفه به نشانی www.vazifeh.police.ir مراجه کنند و یا با سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.