مسکو فعالیت‌های آژانس یهود در روسیه را ممنوع کرد

دولت روسیه به آژانس یهود دستور داده است تا تمامی فعالیت‌های خود را در داخل این کشور متوقف کند.

روسیه به «آژانس یهود» در این کشور دستور داده است تمام فعالیت‌های خود را در خاک روسیه متوقف کند. این دستور در نامه‌ای از وزارت دادگستری روسیه در اوایل هفته جاری صادر شد. مقامات آژانس یهود نیز دریافت نامه را تایید کردند، اما در مورد پاسخی که در حال حاضر در دفاتر این سازمان در قدس اشغالی با مشورت وزارت امور خارجه و دفتر نخست وزیری در دست بررسی است، اظهارنظر نکردند.

به گزارش جروزالم پست، این آژانس گفت: «به عنوان بخشی از کار هیئت آژانس یهود در روسیه، گهگاه از ما خواسته می‌شود تا مطابق با درخواست مقامات، تنظیمات خاصی را انجام دهیم».

دستوری که آژانس یهود را مجبور به توقف کار در روسیه می‌کند، دستور مهمی است و می‌تواند مستقیماً توانایی یهودیان روسیه را برای مهاجرت به سرزمین‌های اشغالی تضعیف کند. به بیان بهتر، اگر این آژانس نتواند در روسیه فعال باشد، این اولین بار در ۳۰ سال گذشته خواهد بود که تلاش‌های مهاجرت به سرزمین‌های اشغالی در روسیه ممنوع می‌شود.

دستور توقف فعالیت آژانس یهود در بحبوحه تنش فزاینده بین رژیم صهیونیستی و روسیه صادر شده است. بخشی از این تنش مربوط به موضع رژیم صهیونیستی در خصوص جنگ اوکراین است. همچنین، وزارت خارجه روسیه دیروز حملات رژیم صهیونیستی به سوریه را غیرقابل قبول خواند و خواستار توقف بی قید و شرط آن شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۱۵ تير ۱۴۰۱
آزانس یهود فقط برای مهاجرت نیست اونها هم مثل سفارت خانه های امریکا در تمام کشورها مرکز جاسوسی فتنه و ترور هستند هرچه زودتر بروند بهتر است
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۰۰:۴۵ ۱۵ تير ۱۴۰۱
تو دهنی محکمی بود به صهیونیستهای بوگندوی نجس .
Iran (Islamic Republic of)
7891
۰۰:۲۵ ۱۵ تير ۱۴۰۱
شراب تلخ می خواهم که مرد افکن بود زورش که تا یک دم بیاسایم ز دنیا و شر و شورش. رفت و روبشون کن. کفت و کوبشون کن. کفرشون رو در بیار. خدا پدرتو بیامرزه. شیر مادر و نان پدر حلالت پهلوان. در دنیا مرد یکی پوتین یکی. لا فتی الا علی لا سیف الا ذوالفقار. بنازم. فاتح خیبر علی.
Sweden
ناشناس
۲۳:۱۰ ۱۴ تير ۱۴۰۱
درود بر پوتین
مرگ برنتانیاهو و نوکران نو پایش منافقین.
آخرین اخبار