استعدادیابی داوران فوتبال در اردبیل آغاز شد

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: استعدادیابی داوران فوتبال بانوان و آقایان با حضور بیش از ۱۶۰ نفر در استان اردبیل آغاز شد.

صمد نوتاش گفت: با همکاری فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال استان اردبیل استعدادیابی داوران فوتبال بانوان و آقایان با حضور بیش از ۱۶۰ نفر در اردبیل آغاز شده است که علاوه بر استان اردبیل از چند استان دیگر هم در این دوره شرکت کرده اند.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: این استعدادیابی در قالب ۴ کلاس دوره درجه سه داوری فوتبال زیر ۲۱ سال در استان در مدت بیست روز برگزار می‌شود و به نفراتی که آزمون عملی و شفاهی را با موفقیت پشت سربگذارند مدرک درجه سه داوری اعطا می‌شود.

نوتاش می‌گوید: با همکاری هیات فوتبال استان و آموزش و پرورش این نفرات از تمام شهرستان‌های استان که استعداد داوری داشته شناسایی شده و به دوره درجه سه داوری فراخوانده شدند.

او با بیان اینکه یکی از این کلاس‌ها در مشگین شهر برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای این دوره انجام شده است گفت:یک دوره داوری نیز مختص رده‌های سنی آزاد هم از ۱۱ تیرماه در اردبیل برگزاری می‌شود.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: هدف از برگزاری این دوره‌ها شناسایی استعداد‌های داوری فوتبال استان است تا شاهد رشد و توسعه داوری استان اردبیل و تداوم حضور داوران فوتبال و فوتسال اردبیل در میادین ملی و بین المللی باشیم.

نوتاش می گوید: تست آمادگی از تمام داوران استان اردبیل هم تیرماه انجام می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.