۴۸ منزل اجاره‌ای غیرمجاز در مهاباد امسال شناسایی شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد گفت: امسال ۴۸ منزل اجاره‌ای غیرمجاز در این شهرستان شناسایی و مالکان آن‌ها به دستگاه قضایی معرفی شدند.

ناصر صدفی گفت: این اقدام در راستای طرح مقابله با فعالیت منازل اجاره‌ای غیرمجاز انجام می‌گیرد که شناسایی و برخورد با اینگونه اماکن غیرمجاز در راستای اجرای مصوبه شورای تامین این شهرستان قرار دارد.

وی گفت: فعالیت این منازل موجب بروز برخی مشکلات بهداشتی، اقتصادی و اجتماعی در حوزه گردشگری شده است، بر این اساس برخورد با مالکان این منازل در دستور کار ویژه اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرار گرفته است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد گفت: هم اکنون ۵۶۱ تخت در قالب ۶ هتل، سه مهمانپذیر و و سه واحد اقامتگاه بوم‌گردی در این شهرستان برای اسکان مسافران و میهمانان وجود دارد که پس از ارومیه دارای بیشترین تعداد هتل  است.

صدفی گفت: شهرستان مهاباد یکی از مقصد‌های مهم گردشگران در آذربایجان غربی بوده و در تمام ایام سال شاهد حضور گردشگر است، گردشگران و مسافران با توجه به ظرفیت بالای هتل‌ها و اماکن مجوزدار در این شهرستان از این اماکن برای اقامت استفاده کنند.   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.