جابجایی ۲۱۲ هزار و ۸۴۷ مسافر در شهرستان اردبیل

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل گفت:در سه ماهه گذشته ۲۱۲ هزار و ۸۴۷ نفر مسافر از این شهرستان جابجا شده اند.

بهرام خیاوی با بیان اینکه این میزان جابجایی مسافر در قالب ۳۷ هزار و ۴۳۸ سفر انجام شده است گفت: این میزان جابجایی درمقایسه با مدت مشابه سال قبل که حدود ۱۹۶ هزار و ۱۳۲ نفرمسافر بود رشدبیش از ۸ درصدی را نشان می‌دهد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل در بازدید از پایانه‌های مسافربری شهرستان اردبیل با اشاره به فعالیت ۲۱ شرکت مسافربری در شهرستان اردبیل گفت: در فصل بهار ۴۳۰ هزار و ۳۱۱ تن کالا نیز از این شهرستان جابجا شده است.

خیاوی در مدت یاد شده از صدور ۲۹۰ هزار و ۸۷۰ برگ بارنامه دراین شهرستان خبر داد و گفت: ۳۴ شرکت حمل ونقل کالا در شهرستان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم و رانندگان هستند.

او تعمیر و تجهیز ۳۸ دستگاه ازماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری را در سه ماهه گذشته یادآور شد و گفت: جهت انجام فعالیت‌های راهداری بصورت مستمرماشین آلات راهداری در جاده بازرسی و همچنین ضایعات، تجهیزات و ماشین آلات فرسوده جمع آوری و به اداره ماشین آلات انتقال داده شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل در جهت حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها بعنوان سرمایه ملی، از شناسایی، تخریب و قلع و قمع ۳۶ مورد ساخت و ساز‌های غیر مجاز در شهرستان اردبیل خبرداد و گفت: با حضور گشت راهداری در محور‌ها تاکنون صد مورد درختکاری، حفاری وبساط دستفروشان غیرمجازتخریب و جمع آوری، ۵۵ مورد تابلو‌های تبلیغاتی غیرمجاز شناسایی و جمع آوری و همچنین ۵ مورد شانه سازی انجام شده است.

خیاوی اصلاح ۸ هزار متر شیب شیروانی راه‌های روستایی، شستشوی مستمر علائم، انسداد ۴ مورد راه‌های دسترسی غیرمجاز در محور اردبیل –رضی، پاکسازی رفوژوسط جاده در مسیر اردبیل –خلخال و اردبیل-سرعین، جمع آوری زباله و حاشیه جاده از نخاله‌های ساختمانی درمسیر اردبیل-ارجستان-بنفشه درق-زردآلو وسردابه و ایمن سازی رمپ‌های ورودی و خروجی محور سردابه را از دیگر اقدامالت مهم راهداران شهرستان اردبیل در سه ماهه گذشته برشمرد.

او در جهت ارتقای ایمنی راه‌ها به نصب ۴۰۰ عدد استوانه ایمنی در نقاط حادثه ساز و پربرخورد اشاره کرد و گفت: در مدت یاد شده راهداران پرتلاش شهرستان اردبیل بیش از ۲۰۰ کیلومتر از افتادگی شانه راه را اصلاح و رفع کرده اند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.