هتل پردیس زرند در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد

فرماندار زرند از راه اندازی هتل پردیس زرند در ایام دهه فجر خبرداد.

سیدرضا حسینی نژاد در نشست کارگروه رفع موانع گردشگری که مسئولین میراث فرهنگی و تعدادی از فعالان اقتصادی شهرستان برگزار شد از وقوع اتفاقات خوب در گردشگری روستایی خبرداد.

او با اشاره به اهمیت توجه به توسعه‌ زیرساخت‌های گردشگری گفت: علیرغم اینکه اتفاقات خوبی در بحث گردشگری روستائی افتاده است، اما همچنان شهر زرند به شدت نیازمند ساخت هتل می‌باشد.

فرماندار زرند گفت: هتل پردیس زرند پیشرفت فیزیکی قابل قبولی دارد و انتطار می‌رود در دهه‌ی فجر این مجموعه رسما به بهره برداری برسد.

حسینی نژاد می‌گوید: اولین هتل زرند با زیربنای ۱۸۰۰متر مربع، علاوه بر پوشش بخشی از نیاز‌های اقامتی، تعداد ۲۰ نفر هم اشتغالزائی خواهد داشت.

فرماندار زرند همچنین از افتتاح دو واحد گردشگری روستائی دیگر، طی هفته‌های اخیر خبر داد.

او گفت: روستای باب هویز، و روستای فیروز آباد زرند هم بزودی به جمع روستا‌های گردشگرپذیر خواهند پیوست.

محمد اسلامی، رئیس میراث فرهنگی هم با قدردانی از تلاش‌های بی وقفه‌ فرماندار جوان زرند گفت: پویایی و تحرک در تمام سطوح کاملا مشهود است و این روند، باعث رضایتمندی بالای مردمی خواهد شد و در دوره‌ای که بدخواهان، برنامه‌های زیادی برای دلسردی مردم با استفاده از "ابزار و استعمار رسانه" در دست اقدام دارند، وجود فرماندارانی جهادی، انقلابی و میدانی که برای خدمت به مردم سر از پا نمی‌شناسند بزرگترین پادزهری است که قادر است توطئه‌های شوم دشمن را خنثی کند.

اسلامی با تاکید بر اهمیت گردشگری در ایجاد اشتغال، جذب سرمایه، ارزآوری را از تاثیرات مستقیم‌این صنعت برشمرد و گفت: امروزه باید به جد، از سرمایه گزاران بخش گردشگری تشکر کنیم که با تزریق سرمایه‌های خود، باعث ایجاد اماکن اقامتی، رفاهی و تفریحی در جای جای شهرستان شده اند و بی تردید نقش بسیار مهمی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی ایفا کرده اند.

رئیس میراث زرند می‌گوید:ساخت تا پایان سال دو مجموعه‌ی گردشگری در شهر وارد مدار خدمت رسانی خواهد شد و علاوه بر آن، یک واحد اقامتی، دیگر هم در حال اخذ مراحل صدور مجوز‌های خود می‌باشد که باحتمال فراوان بزودی این موضوع هم انجام خواهد گرفت.

برچسب ها: گردشگری ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار