واکنش رسانه‌های رژیم صهیونیستی به عملیات پهپادی حزب‌الله بر فراز میدان کاریش

رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اشاره عملیات پهپادی حزب‌الله تاکید کردند این جنبش پیام خود را به مقامات این رژیم رسانده است.

«یوسی یهشوع» خبرنگار نظامی روزنامه یدیعوت درخصوص عملیات پهپادی حزب الله گفت: با وجود رهگیری پهپاد‌های حزب‌الله، آن‌ها قدرت‌های بسیاری دارند حزب‌الله قصد داشت تا پیام خود را در رابطه مرز‌های آبی و منابع نفتی به مقامات اسرائیلی برسانند و در این کار موفق بود.

پایگاه خبری واللا در خصوص احتمالاتی که پس از این عملیات رخ خواهند داد ادعا کرد پس از ورود پهپاد‌های حزب‌الله به میدان کاریش مقامات اسرائیلی در فکر این هستند تا حمله نظامی انجام دهند، اما مسئله اساسی این است که رخ دادن چنین اتفاقی موجب این می‌شود که نصرالله دستور حمله پهپاد‌های نظامی به اسرائیل را بدهد.

«امیر بوخبوط» خبرنگار پایگاه خبری واللا در این باره گفت: اگر اسرائیل قبل از ورود این پهپاد‌ها به میدان کاریش، از این عملیات اطلاع داشت، دلیل هدف قرار دادن آن‌ها در نزدیکی این میدان چه چیز می‌تواند باشد؟

کانال ١٢ رژیم صهیونیستی با اشاره به عملیات پهپادی جنبش حزب الله تاکید کرد اقدام حزب‌الله مبنی بر فرستادن سه پهپاد به میدان کاریش، نشانگر التهاب شرایط در بخش‌های شمالی رژیم صهیونیستی است.

روزنامه «یدیعوت آحارانوت» در این باره نوشت: پهپاد‌هایی که حزب‌الله بر فراز میدان کاریش به پرواز درآورد، این پیام را به اسرائیل می‌دهد که تل‌آویو باید به خواسته‌های لبنان توجه کند، زیرا توانمندی‌های حزب‌الله بیش از چیزی است که روز گذشته به نمایش گذاشت.

روزنامه «هاآرتص» نیز در این خصوص این عملیات اعلام کرد حزب‌الله از طریق ارسال پهپاد پیام تهدید‌آمیزی را رسانده است که در آینده توان این را دارد که رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهد.

نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی دیروز (شنبه) اعلام کردند که ۳ هواپیمای بدون سرنشین حزب الله لبنان را که به سمت میدان گازی کاریش در سواحل مدیترانه در حرکت بودند را با موفقیت رهگیری و سرنگون کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار