تلاش برای زیباسازی هنرستان کشاورزی یاسوج

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمای ظاهری هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج باید نماد کشاورزی باشد.

محمد جمالی آرند گفت: واقع شدن بسیج کشاورزی سپاه فتح استان با وجود ارباب رجوع زیاد در طول روز متناسب با فضای درس، تحصیل و مدرسه نیست و باید مسئولان‌ متولی به فکر جابجایی آن باشند.

او می گوید: مدیرکل های پیشین و جدید سازمان جهاد کشاورزی با وجود پیگیری ها اقدامی در خصوص جابجایی و انتقال سازمان بسیج کشاورزی انجام نداده اند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش با بیان اینکه در سال‌های گذشته با تعامل خوب آموزش وپرورش، مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان اقدامات ارزنده ای برای رفع مشکلات این هنرستان انجام گرفته است گفت: با وجود همه این تلاش‌ها و خدمات انجام شده، اما همچنان تا رسیدن آن به شرایط مطلوب فاصله دارد.

به گفته جمالی آرند، متناسب سازی فضا و محیط هنرستان کشاورزی با رشته های کشاورزی ضروری است و از مرکز تحقیقات کشاورزی خواست تا بیش از پیش برای زیباسازی آن تلاش کند.

او با بیان اینکه توسعه رشته های کشاورزی برای تربیت نیروی انسانی متخصص در این بخش یک ضرورت است گفت: با مستقل شدن و محصور شدن فضای این هنرستان می توان در این زمینه رشته های کشاورزی را توسعه داد.

در پایان این آیین از بازنشستگان مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد و مدیر هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی یاسوج با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.