امیرعبداللهیان: صهیونیست‌ها در بدترین شرایط خود طی هفت دهه گذشته هستند

وزیر خارجه کشورمان در نشست با گروه‌های فلسطینی در دمشق، شرایط کنونی صهیونیست‌ها را بدترین وضعیت آن‌ها در هفت دهه گذشته اعلام کرد.

آقای حسین امیرعبداللهیان شامگاه امشب در دیدار با گروه های فلسطینی در دمشق گفت: برخی طرف‌هایی که فکر می‌کنند با نزدیک شدن به رژیم صهیونیستی که با بحران‌های چندلایه مواجه است، می‌توانند مشکلات خود را حل کنند آن‌ها باید بدانند که در حال طی مسیر غلط و بیراهه‌ای هستند.

به گفته او، امروز رژیم جعلی اسرائیل در بدترین شرایط امنیتی، سیاسی و اجتماعی خود در بیش از هفت دهه گذشته به سر می‌برد.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان گفت: صهیونیست‌ها در مقابل مقاومت به شدت ضعیف و سر در گم هستند.

وحدت جهان اسلام به نفع صلح، ثبات، امنیت و رفاه همه منطقه و کشور‌های اسلامی است

آقای امیرعبداللهیان در بخش دیگری از سخنانش به نبرد سیف القدس اشاره کرد و گفت: این نبرد ثابت کرد فلسطین همچنان موضوع اول فلسطینیان در هر کجای عالم است، از فلسطینی‌ها در سرزمین‌های ۱۹۴۸ تا فلسطینی‌ها در یکایک کشور‌ها و اردوگاه‌های خارج از سرزمین مادری.

به گفته او، حمایت ایران از فلسطین تا تشکیل دولت واحد فلسطینی در سراسر سرزمین مادری و تاریخی فلسطینیان به پایتختی قدس شریف هیچ‌گاه تغییر نخواهد کرد.

وزیر خارجه به لزوم وحدت جهان اسلام اشاره کرد و افزود: باور داریم وحدت جهان اسلام به نفع صلح، ثبات، امنیت و رفاه همه منطقه و کشور‌های اسلامی است.

توسعه و پیشرفت روابط تهران - قاهره را به نفع دو کشور، منطقه و جهان اسلام می‌دانیم

به گفته او، «کشور مصر را کشور مهمی در جهان اسلام دانسته و توسعه و پیشرفت روابط تهران - قاهره را به نفع دو کشور، منطقه و جهان اسلام می‌دانیم.»

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان در سخنانش به شهدای مقاومت فلسطین اشاره کرد و افزود: به همه شهدای فلسطینی از شهید فتحی شقاقی تا شهیده شیرین ابوعاقله که در عرصه رسانه فعال بود و توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، ادای احترام می‌کنم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۳:۴۶ ۱۲ تير ۱۴۰۱
تحلیلی غلطه آقای معلم دینی و عربی. اونجا دموکراسی هست خود دموکراسیون به ریز آرین شکل باید احراز بشه مشکلات خاص خودش هم داره البته مشکل صهیونیستها تو تعیین دولته فعلا که داره زمبن‌و هوا تون میزنه و ما مردم هستیم که بهای دشمنی با اونا را بدون دلیل می‌دیم.
آخرین اخبار