آغاز فرایند کنکور ۱۴۰۲ / سوالات کنکور تا روز آزمون به هیچ عنوان لو نخواهند رفت

رئیس سازمان سنجش اموزش کشور گفت:  داوطلبان فقط یک روز کنکور را می بینند، اما کنکور فرایند یک ساله است و فرایند کنکور ۱۴۰۲ از فردا آغاز می شود.

 

پور عباس گفت: داوطلبان فقط یک روز کنکور را می بینند، اما کنکور فرایند یک ساله است و فرایند کنکور ۱۴۰۲ از فردا آغاز می شود.

به گفته رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، ۳ فرایند قبل از کنکور، روز کنکور و پس از کنکور مطرح است که تولید سوال قبل از کنکور است که در بانک سوال است و به مرور باید تبدیل به دفترچه آزمون شود.

او گفت: ۵ گروه آموزشی در داخل و خارج مطرح  است. فرایند طراحی سوال کار سنگینی است که باید در محیط های ایزوله بنشینند و سوالات را با استرس زیاد طراحی کنند.

پورعباس گفت: بر اساس بودجه بندی سوالات استخراج  و در نهایت تبدیل به دفترچه کنکور می شود. دوره چاپ داریم که بسیار سخت است و متخصصان طراحی سوالات کنکور ۶ ماه در قرنطینه اصلی هستند و سپس آنها را آماده  چاپ و دسته بندی می کنند.

او گفت: امسال به علت شرایط پیش رو، ۳ پاسخ نامه را توزیع کردیم ۴ و نیم میلیون دفترچه تولید کردیم که نسبت به سال گذشته ۳ و نیم برابر است و باید با نظام هوشمند دسته بندی شوند و سپس روی میز داوطلب قرار بگیرند.

به گفته رئیس سازمان سنجش،  ۲۹۱۱ مرکز، کنکور را برگزار می کنند و به صورتی طراحی کرده ایم که پس از حرکت به حوزه های کنکور در همان محل دفترچه ها باز خواهند شد و کوچک ترین خطا را هم تحمل نخواهیم کرد.

پورعباس گفت: امسال حدود ۱۲۴ هزار نفر مسئول سنجش درگیر کنکور بودند،  فرایند قبل کنکور تا روز امتحان طول می کشد. تا صبح روز کنکور هیچ فردی نمی تواند سوالات کنکور را مشاهده کند.

او گفت: مرحله دوم کنکور، اجرای آزمون است که امسال در ۳ مرحله دروس عمومی، دروس تخصصی و ادامه دروس تخصصی کنکور را برگزار کردیم، اما در تجربی ۴ مرحله بود و وزارت خانه های زیادی مانند وزارتخانه کشور و استاندارها و قوه قضائیه، نیروی انتظامی، آموزش و پرورش،  دانشگاه آزاد ، وزارت خانه نیرو، اورژانس کشور، آتش نشانی و ... درگیر کنکور می شوند.امسال هوا بسیار گرم بود و وزارت نیرو برق کشور را تامین کرد تا حوزه های کنکور مشکلی نداشته باشند.

وی گفت: مرحله سوم کنکور برای داوطلبان تمام شده، اما تازه برای ما شروع شده است و شامل جمع آوری دفترچه های کنکور در شرایط امن است که از امروز در قرنطینه می روند و هم اکنون ۴ و نیم میلیون دفترچه کنکور داریم و طی ۳ هفته گذشته دنبال دستگاه های اسکنر برای حفاظت از کنکور بودیم و هنوز هزینه آن را به فروشنده پرداخت نکرده ایم و پاسخ نامه ها به سرعت تصیح خواهند شد.

۱۲ شبکه بزرگ تقلب در کنکور شناسایی و دستگیر شدند

به گفته رئیس سازمان سنجش، امنیت کنکور خیلی امر پیچیده ای است و حدود ۶ ماه تمام انرژی خود را روی آن متمرکز کردیم. تقلب بخشی از آزمون است و عده ای در حال تقلب هستند و عده ای دیگر در حال امنیت آزمون ها. معنای افشای سوالات این است که قبل از کنکور سوالات منتشر شوند اما تا کنون در جمهوری اسلامی ایران چنین اتفاقی نیفتاده است و سوالات روز آزمون منتشر می شوند.

پورعباس گفت: در سال های گذشته که رئیس سازمان سنجش بودم داوطلبان جواب سوالات را از روی یکدیگر نگاه می کردند، اما پس از آن شخصی سازی کردیم و جواب سوالات را برای هر داوطلب جا به جا کردیم.

معاون وزیر علوم گفت: امروزه تقلب ها در بستر تکنولوژی و هوشمند سازی اتفاق می افتند و سپس شرکت هایی پشت این ماجرا جواب ها را پاسخ می دهند و آنها را به داوطلب منتقل می کنند و طی ۶ ماه گذشته تمام انرژی خود را روی این موضوع گذاشتیم تا تقلبی صورت نگیرد.

پورعباس گفت: آزمون تجربی بسیار حساس بود؛ چرا که هدایت تحصیلی خوبی در کشور صورت نگرفته و داوطلب قصد ادامه تحصیل در رشته های پردرآمد را دارد و پزشکی هم در این گروه قرار دارد، اگر از داوطلبان علوم تجربی بپرسید که چه رشته ای می خواهند بدون شک پزشکی را می خواهند.

او گفت: تشکل های مجازی پنهان تشکیل می شوند که قول هایی به مردم می دهند و به افراد می گویند که صندلی پزشکی می فروشیم و آن را در فضای عمومی مجازی تبلیغ می کنند که باعث استرس به داوطلب می شوند، اما قابل پیگرد قانونی هستند و در شورای سنجش و پذیرش تمام دستگاه های کشور کارها را رصد می کنند و در این رصد ۴ تا ۵ مرحله برنامه ریزی کردیم و حتی انتظار انتشار عکس از سوالات کنکور را در زمان آزمون داشتیم.

به گفته پور عباس، ارسال انتشار عکس پیچیده است و هنوز وسیله کشف آن را پیدا نکرده ایم و دوستان امنیتی شبکه ها را پیدا کرده و ۱۲ شبکه بزرگ تقلب کنکور را با امکانات بالا شناسایی کردیم و دستگیری ها صورت گرفت و این عامل باعث شد تا امنیت آزمون بالا رود.

به داوطلبان کنکور این اطمینان را می دهم که هیچ حقی ناحق نخواهد شد/ تمام پاسخ نامه های کنکور با مدرن ترین دستگاه ها قرائت می شوند

رئیس سازمان سنجش گفت: دفترچه عمومی و پاسخ نامه اول ساعت ۹: ۴۵ دقیقه جمع آوردی شده و ساعت ۹:۴۹ دقیقه عکس های سوالات کنکور تازه منتشر شدند، اما هیچ فایده ای برای متقلبان کنکور نداشته اند؛ چرا که سیگنال آنها را کشف کرده ایم و داوطلبان به این صورت ۵ تا ۱۰ سال از شرکت در آزمون های سراسری محروم خواهند شد.

به گفته پورعباس، معاونت علمی ریاست جمهوری شرکت های دانش بنیان به ما معرفی کردند و با ساخت دستگاه های آشکار ساز سیگنال های تقلب کنکور را شناسایی کردیم که لحظه ای متقلبان کنکور را رصد می کردند و عملکرد دستگاه این است که تجهیزات هوشمندی که داوطلبان با خود به جلسه امتحان می برند سریع از بدن افراد آنها را کشف می کنند و به این صورت تمام مشتریانی که قصد تقلب داشته اند از کنکور حذف شدند.

او ادامه داد: بیش از ۴۸۰ متخلفان کنکور را در سطح کشور طی چند روز فرایند آزمون شناسایی و دستگیر کردیم.

پور عباس گفت: در حال قرائت پاسخ نامه ها و بررسی فنی روی آنها هستیم تا مشخص شود کسی با کلید سوالات در ارتباط است یا خیر، تا بتوانیم متقلبان را شناسایی کنیم؛ بنابراین تمام داوطلبان کنکور را رصد می کنیم و این اطمینان را به داوطلبان می دهیم که حتی یک مورد خطا اتفاق نخواهد افتاد تا حقی ناحق شود، کار تمام پاسخ نامه ها را با مدرن ترین دستگاه ها قرائت می کنیم.

طراحان سوالات کنکور امسال ۳۹ روز قرنطینه بودند

به گفته معاون وزیر علوم، نحوه انتخاب سوالات کنکور به صورت بودجه بندی از سخت تا آسان و بر اساس محتوای کتب ۳ سال است.سوالات را  از بانک سوالات استخراج می کنیم که به صورت رندم شده هستند و پاسخ های صحیح پس از آن خارج می شوند و ده ها دسته سوال در قرنطینه کنکور طراحی  و در سیستم های کامپیوتری دیده می شوند و به هیچ عنوان ارتباط فیزیکی و رادیویی با جامعه ندارند، اما حدود ۳۹ روز طراحان سوالات کنکور امسال که حدود ۱۰۰ نفر هستند در قرنطینه بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۳۰ تير ۱۴۰۱
فکر نمی‌کنید تاثیر معدل یکم زیادی باشه ؟؟ یکی تو مدرسه دولتی درس میخونه دیگری تو غیرانتفاعی ... این وسط معلومه خیلی ها پول میدن و نمره می‌خرن اونوقت اونایی که تو مدارس دولتی هستن باید بشینن نگاه کنن ...
نگید فساد نیست ... ما آدم ها از بچگی شاهد فساد شما بودیم که اینطوری حتی تو دوران مدرسه رشوه میدیم که قبول شیم ...
یکی برای کنکور پول میده و راحت میره دانشگاه... یکی باید به ارزو های تباه شدش نگاه کنه‌ ... یکی با سهمیه جانبازی و شهیدی میره دانشگاه تهران درس میخونه یکی دیگه که تو شهرستانه حتی نمیتونه اعتراض بزنه ... اگه این ظلم نیست پس چیه ... ؟
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۴:۴۴ ۱۵ تير ۱۴۰۱
سلام
امسال ما خانواده ها از استرس مریض شدیم شما تکلیف تقلب امسال مشخص کن بعد سال دیگه را مطرح کن شما فقط به میز خودت چسپیدی وفکر می کنی سال دیگه هم شما ریس سنجش خواهی بود بدون اینکه ظلمی که به ما شد من منتظرم تا نتایج اگه فردی که ادعا می کنه سوالها را خریده قبول بشه از شما به قوه قضاییه شکایت می کنم
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۴ تير ۱۴۰۱
دقیقا درست گفته سوالات تا روز کنکور لو نمیره فقط صبح همون روز گنکور لو میره
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۴ تير ۱۴۰۱
دقیقا درست گفته سوالات تا روز کنکور لو نمیره فقط صبح همون روز گنکور لو میره
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۳:۳۰ ۱۳ تير ۱۴۰۱
بیخود این همه تلاش کردین با سه دفترچه ای کردن فقط تایم ما رو گرفتین،سه بار سناسنامه و قیافه هامون چک شد،مراقب بالا سر هرکی میرفت تا قیافه اشو بررسی کنه صحبا میکرد،بعضی جاها اینقدر سختگیری زیاد بود ک حتی ب ما اجازه ی بردن آب و شکلات و مداد نوکی هم ندادن،اما بعضی حوزه ها بچه ها انرژی زا و قرص هم میبردن سرجلسه. برا ما حتی جوراب و کفش هم گشتن اما اکثر حوزه ها همچین چیزی نبود،پشت ساعت ها رو باز میکرد،کارای عجیب و غریب ک مثلا تقلب نشه،امسال از هرسالی بدتر بود،چقدر هم ک ادعای برنامه ریزی دارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۳ تير ۱۴۰۱
سلام خسته نباشید. دروس عمومی الان چی شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۱۳ تير ۱۴۰۱
عزیزم همین الان برای سال دیگه دارن بازار گرمی میکنن 25 نقد 25 هم بعد کنکور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۸ ۱۳ تير ۱۴۰۱
متاسفم براتون
واقعا متاسفم
همه دانش آموزا رو ناامید کردین...سوالات چرا باید لو بره.
چرا باید کسی که چیزی بلد نیست با تقلب برع دانشگا.
شما نمیتونین امنیت یه آزمون که در سال ۱ بار برگزار میشه رو تامین کنید بعد میخواین تاثیر قطعی کنید اونم ۶۰ درصد؟؟؟راه دیگه ی واسه بد بخت کردن دانش آموزا ندارید؟؟
Iran (Islamic Republic of)
کنکوری
۰۱:۲۷ ۱۳ تير ۱۴۰۱
بابا خجالت بکشید دیگه شورشو در آوردید با این وضع میخوان معدل هم قطعی کنن
اصلا به عاقبت کارتون هم فکر میکنید ما دانش آموزا چه گناهی کردیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۳۷ ۱۳ تير ۱۴۰۱
سلام لطفاً میزان تاثیر گذاری معدل را بالا ببرید چون کسانی که معدل های زیاد دارند تلاش کردند نباید تلاششون پایمال بشه
Iran (Islamic Republic of)
معین
۲۳:۵۶ ۱۲ تير ۱۴۰۱
اینکه داره تقلب صورت میگیره که با چشم حتی مشهوده و خیلی هم عادیه
برای مثال چه دلیلی داره یک فردا که رفته جبهه و دارای یک سهمیه با یک عدد نجومی مثلا ۳۰ درصد سهمیه هست پزشک آینده این جامعه بشه و جون ۸۰ میلیون جمعیت دست اون باشه
چه دلیلی داره اون فردی که ۲۰ درصد سهیمه داره دندون پزشک این جامعه باشه که بزنه چندین و چند نفر رو ناکار کنه
اون جنابی که تو مجلس عمامه اش میفته و سر انتقال آب داره ضجه میزنه آیا نمیتونن اینارو مطرح کنن
آیا این صحیحه که چندین و چند نفر با درصد های مختلف سهیمه حق ۱ میلیون ۶۰۰ هزار شرکت کننده کنکور رو بخورن
اگه شما هم با من موافقید دوستان یک کمپین برای این موضوع راه بندازید تا همگی بتونیم از حق خودمون دفاع کنیم
چرا ما به عنوان یک فرد از جمعیت ایران مجبور باشیم اونقدر بخونیم تا از فردی که ۵۰ درصد سهمیه داره عقب نیفتیم
در حالی که اون شحص هم یک ایرانیه و ما هم یک ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۲۳:۱۹ ۱۲ تير ۱۴۰۱
الان تکلیف ما چیه که سوالای امسال لو رفته بود؟ ما الان چیکار کنیم؟ گناه ما چیه؟ سال بعد به کنار، الان تکلیف ما رو اول مشخص کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۱۲ تير ۱۴۰۱
داوطلبی با کلی استرس و فشار و شب بیداری ها درس میخونه با هزار آرزو که توی کنکور قبول خواهد شد ولی یه عده ای میان سوالات رو میخرن و بهترین رتبه ها رو هم کسب میکنن و اون بی چاره بدبخت هم حقش پای مال میشه و انگار نه انگار که مسئولی در این مملکت هست!!!
United States of America
Sahar
۲۰:۳۷ ۱۲ تير ۱۴۰۱
شب قبل کنکور من خودم تو تلگرام دادم سوال می‌فروختند! ساعت هفت صبح تو تمام کانالهای دانش آموزی سوالا پخش شده بود چطور امنیت جلسه تامین شده هان؟؟؟؟ اینطوری می‌خواین تاثیر معدل رو قطعی کنید ؟ که ما بدبخت ها که پول و عرضه و بی وجدانی بعضی ها رو نداریم بریم تقلب کنیم اونا ۲۰ بشن بشینن روی صندلی دانشگاه مورد علاقه شون، ما ها هم بمونیم نگاهشون کنیم و به ریشمون بخندند؟ جمع کنید این مسخره بازی هارو حتی عرضه تامین امنیت یه آزمون رو ندارید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۱۲ تير ۱۴۰۱
سال بعدم بازم همین اشو همین کاسه
Iran (Islamic Republic of)
reza
۲۰:۰۹ ۱۲ تير ۱۴۰۱
چراباید یکی با سهمیه بارتبه 50 هزار بره پزشکی ولی یکی بدون سهمیه با رتبه 2000 بره پرستاری.تازه سهمیه ها به کنار من سه نفر رو میشناسم که درسخون نبودن یکشون رفت اوکراین و یکیشون هم مجارستان و یکیشون هم فیلیپین بعد چند سال برگشتن و الان دندان پزشک شدن درواقع رشته پزشکی داره میشه برای سهمیه ها و بچه پولدارها
Iran (Islamic Republic of)
عسل
۱۸:۰۲ ۱۲ تير ۱۴۰۱
منظور از بانک سوال همین کتاب بانک سوال خودمون که نیست ؟!
Iran (Islamic Republic of)
یک پشت کنکوری‌...
۱۷:۴۱ ۱۲ تير ۱۴۰۱
خیلی هم عالی‌، استقبال می‌شود‌؛ در تعجبم که چرا موافقان این طرح که اتفاقا تعدادشان کم هم نیست‌، سکوت کرده‌اند و قافیه فضای مجازی را کاملا به مخالفان باخته‌اند‌!؟ با تغییرات شورای محترم انقلاب فرهنگی‌، گامی مهم جهت تحقق نخبه‌گزینی و شایسته‌سالاری در مسیر اجرای هر‌چه بهتر نقشه جامع علمی کشور برداشته خواهد شد‌؛ زین پس می‌توان امیدوار بود که دیگر شاهد نباشیم‌، داوطلب با‌سواد و شایسته‌ای‌، تنها به خاطر ضعف در زبان عربی یا انگلیسی‌، رقابت رشته پزشکی را به دانش‌آموز صرفا پر‌تلاش‌تر از خود ببازد و یا داوطلبی به‌خاطر چند تست نا‌قابل شعر و ادبیات فارسی‌، صندلی مهندسی برق‌،کامپیوتر یا هوا‌فضای دانشگاههای برتر تهران را در عین بی‌علاقگی به اشغال خود در‌بیاورد و چهار سال بعد با مدرکی پوشالی‌، فارغ‌التحصیل شود‌، در حالی که بچه‌های با‌استعداد‌تر با حسرت به رشته و دانشگاه او می‌نگرند‌!!...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۲ تير ۱۴۰۱
متاسفم احتمال زیاد شما از دار ودسته همیناید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۲ تير ۱۴۰۱
پور عباس شرتو کم کن استعفا بده
Iran (Islamic Republic of)
نصر
۱۶:۳۹ ۱۲ تير ۱۴۰۱
تمام مشکلات به خاطر قبولی تو رشته پزشکیه همه میخان پزشک شن ولی ظرفیت پذیرش خیلی کمه و بیشتر سهمیه ای ها و بین الملل ها قبول میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۲ تير ۱۴۰۱
دوستان برید سایت شورای فرهنگی وسنحش به تاثیر قطعی معدل اعتراض کنید من معدلم ۱۸.۷۵ صدم ولی فقط میتونم باتاثیر قطعی پرستاری بیارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۲ تير ۱۴۰۱
زرششششششک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۲ تير ۱۴۰۱
باسلام لطفا در کنکور سخت گیر زیادی داشته باشید و مواظب حق ناس باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۲ تير ۱۴۰۱
بزک نمیر بهار میاد جناب آقای پور عباس شما که هیچ بزرگتر شما هم کاری نمیتواند بکند فقط کنکور را تعطیل کنید
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۲:۳۱ ۱۲ تير ۱۴۰۱
از همین الان سوالات به افراد قطعا ارائه شده، اونایی که باید بگیرن گرفتن و از این به بعد با پول تا روز کنکور توزیع میشه، یک کنکور را جمع نمیکنند چون درآمدش برای افراد برگذار کنندشون خیلی بالاتر از چیزی هست که ما فکر میکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۱۲ تير ۱۴۰۱
همشم به دولت گیر ندین خیلی ملت متقلبی هستیم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۱:۲۴ ۱۲ تير ۱۴۰۱
عمومی هارو حتما و حتما حذف کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۴۱ ۱۲ تير ۱۴۰۱
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۲ تير ۱۴۰۱
چه جالب !! با کمال جسارت اعلام میشه سؤالات کنکور لو رفته و هیچکس هیچ عکس العملی نشون نمی ده واقعا این یه درد بزرگ نیست ؟!
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۱:۲۳ ۱۲ تير ۱۴۰۱
لو نرفته که لو رفتن یعنی قبل آزمون منتشر بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۲ تير ۱۴۰۱
امیر 11:23
ساعت 5 صبح قبل آزمونه یا بعد؟
کانالهای تلگرامی منتشر کننده هنوز موجودند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۲ تير ۱۴۰۱
خدایا ... تو خود شاهد باش که فرزندان ما با چه رنج و تلاشی شب و روز درس میخوانند و در مدرسه شاگرد اول میشوند اما عده ای از خدا بی خبر سوالات کنکور رو لو میدن و یا میفروشن و عده ای بناحق در بهترین رشته ها قبول میشن و ... خدایا خودت میدونی ما غیر تو هیچ کسی رو نداریم خدایا به عزتت قسمت میدیم خودت در همین دنیا به حسابشون رسیدگی کن و اگه بناحق وارد دانشگاه شدن از دانشگاه بندازشون بیرون و اخراجشون کن ... آمین ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۲ تير ۱۴۰۱
روزنامه اعتماد 8تیر تیتر زد
متقلبان1400 با نامه نماینده های مجلس به دانشگاه برگشتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۲ تير ۱۴۰۱
خدایا ... تو خود شاهد باش که فرزندان ما با چه رنج و تلاشی شب و روز درس میخوانند و در مدرسه شاگرد اول میشوند اما عده ای از خدا بی خبر سوالات کنکور رو لو میدن و یا میفروشن و عده ای بناحق در بهترین رشته ها قبول میشن و ... خدایا خودت میدونی ما غیر تو هیچ کسی رو نداریم خدایا به عزتت قسمت میدیم خودت در همین دنیا به حسابشون رسیدگی کن و اگه بناحق وارد دانشگاه شدن از دانشگاه بندازشون بیرون و اخراجشون کن ... آمین ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۲ تير ۱۴۰۱
لطفا تاثیر قطعی معدل را لغو کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۱۲ تير ۱۴۰۱
که شما با معدل 12 قبول بشی !!!
Turkiye
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۲ تير ۱۴۰۱
اتفاقا کسی که با معدل 12 قبول میشه لیاقتش خیلی بیشتر از شماست که با 18 و 20 هم چیزی نمیشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۲ تير ۱۴۰۱
وقتی شرایط تحصیل در همه شهر ها یکسان نیست پس معدل ملاک مناسبی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
نسترن
۲۱:۴۲ ۰۴ شهريور ۱۴۰۱
سلام ب نظرم قطعی شدن تاثیر معدل خوبه اگه قبلا ب دلیل مشکلاتی کسی نتونست معدل خوبی کسب کنه میتونن از طرح ترمیم معدل استفاده کنه که منصفانه است میتونید معدل خودتون رو ارتقا بدین
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۲۲ ۱۲ تير ۱۴۰۱
مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی خلاف عدالت آموزشی و دور زدن قانونه. این مصوبه اگه اجرایی بشه کسایی که تو مناطق دور افتادن بدبخت میشن که یکیشون منم.
این مصوبه شورا باید لغو بشه.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۲۲ ۱۲ تير ۱۴۰۱
مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی خلاف عدالت آموزشی و دور زدن قانونه. این مصوبه اگه اجرایی بشه کسایی که تو مناطق دور افتادن بدبخت میشن که یکیشون منم.
این مصوبه شورا باید لغو بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۲ تير ۱۴۰۱
برای ایجاد عدالت آموزشی باید تمام سهمیه ها برداشته بشن تا همه افراد بر اساس لیاقت و استعدادشون در همون رشته ای که دوست دارن قبول بشن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۱۲ تير ۱۴۰۱
خدا قوت اقای پورعباس اگه با همین توان وقدرت ب پیش برین ان شاءالله نتیجه ایمن برای کنکور امسال داریم متقلبا باید حذف بشن قبولیشون باید کنسل بشه تا بقیه عبرت بگیرن تورو خدا نتیچه امسال رو بررسی کنین که حق ما درس خوندیم دانش اموز تیز هوشان بودیم ضایع نشه تورو خدا خواهش میکنم برراتون دعا میکنم تا اخر عمرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۱۲ تير ۱۴۰۱
خدا قوت اقای پورعباس اگه با همین توان وقدرت ب پیش برین ان شاءالله نتیجه ایمن برای کنکور امسال داریم متقلبا باید حذف بشن قبولیشون باید کنسل بشه تا بقیه عبرت بگیرن تورو خدا نتیچه امسال رو بررسی کنین که حق ما درس خوندیم دانش اموز تیز هوشان بودیم ضایع نشه تورو خدا خواهش میکنم برراتون دعا میکنم تا اخر عمرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۱۲ تير ۱۴۰۱
تنها راه خلاصی از این درد مزمن سر و سامان دادن به درآمد پزشکان و...است به بقیه مشاغل باید بها داده شود و جلوی درآمد سرسام اور پزشکان گرفته شود تا انوقت علاقمندان واقعی به این رشته ورود کنند
این همه پزشک تو جامعه هست خدا وکیلی اگه همه اینا از روی علاقه اومدند نگاه کنید ببینم چند درصدشون در پیشرفت علم پزشکی دنیا پیشتاز بودن؟واقعا جای تاسف داره
United States of America
مهدی
۱۴:۲۰ ۱۲ تير ۱۴۰۱
بله دقیقا، در واقع اکثرا به خاطر علاقه به علم به پزشکی نیست به خاطر پولش میرم پزشکی بخونن. رشته تجربی پنج بیشتر از رشته ریاضی داوطلب داره... همینجوری پیش همه دانش آموزان میرم تجربی. کشور تماما میشه پزشک
:))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۲ تير ۱۴۰۱
از بس تقلب زیاد بوده که از استرس تمام روده هام داره خونریزی میکنه و باید بستری بشم .
آون وقت این آقا خیلی راحت میاد میگه که کدوم تقلب ...
چند ده هزار نفر چند ساعت قبل از شروع کنکور هم جواب ها رو داشتن و هم سوال ها رو ...
جدا از جند هزار نفری که با تجهیزات و گوشی سر جلسه تقلب کردن ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۱۲ تير ۱۴۰۱
سلام

لطفا نحوه کنکور سال اینده را پیگیری کنید

عمومی هست یا نه؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۱۲ تير ۱۴۰۱
ظلم است کسایی که زحمت میکشن و درس میخوانند و یک سری سود جو و پول دار بدون زحمت پول بده اند سئولات را بخرند و وارد دانشگاه شوند فساد نهادینه شده متاسفانه خداوند نابود کند کسانی را که باعث این مفاسد هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۱۲ تير ۱۴۰۱
ظرفیت پذیرش دانشجویان پزشکی را زیاد کنید و آنرا کم نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۱۲ تير ۱۴۰۱
#پورعباس استعفا
Iran (Islamic Republic of)
اشکان
۰۸:۴۷ ۱۲ تير ۱۴۰۱
سلام با چه رویی دوباره اینگونه متن می زنید اصلا حقوق پایمال شده ی جوانانی که تباه کردید چه میشه نسل نا امید و پر دردی که ساختید چه می کنید
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۸:۳۴ ۱۲ تير ۱۴۰۱
از این پور عباس خوشم میاد حس میکنم کار بلده ولی مافیای کنکور خیلی دارن سر این حذف شدن عمومی براش حجمه میسازن ولی مطینم کاری پیش نمیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۱۲ تير ۱۴۰۱
هجمه
مطمئنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۱۲ تير ۱۴۰۱
انقد با استرس سوالات رو طرح میکنین چرا هر سال یکی دوتا درس مشکل دارن سوالای زیست خیلی سخت تر و غیراستانداردتر از سالهای قبل بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس تر
۱۱:۳۵ ۱۳ تير ۱۴۰۱
همیشه باید یه سال یه درسی رو سخت بدن که اون ۵ درصد متقاضی دانشگاه های تاپ از بقیه جدا بشن
Iran (Islamic Republic of)
Amir
۰۸:۰۳ ۱۲ تير ۱۴۰۱
بله این آینده و عمر ما است که مهم نیست . ارشد 1400 خیلی راحت اعلام کردن پاسخنامه ات گم شده سال دیگه شرکت کن. هر چقدر هم پیگیری کردم به نتیجه نرسیدم از ناراحتی زیاد دیگه امسال هم شرکت نکردم . خدای جای حق نشیسته که اینجوری آبروتون باید بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۱۲ تير ۱۴۰۱
منم کارنامه کنکورم را عوض کردند ودرصدهای ضعیف برام زدند وهیچ کس رسیدگی نکرد شماره های پرونده برای کس دیگری بود مشخصات شناسنامه ای برای من خدا ازشون نگذره که زندگی اینهمه جوان را نابود میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۲ ۱۲ تير ۱۴۰۱
هر سال سوالات میاد بیرون
و هر سال مسئولین امر قول میدند که سال بعد تکرار نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۷ ۱۲ تير ۱۴۰۱
دانشگاه جز میگرن و بیماری های عصبی چیز دیگه ای به آدم نمیده. مگر اینکه مثل خیلیا واسه..... بیایید دانشگاه. چه فایده قدر ما که خوندیم ندونستن خوش به حال اونایی که واسه خوشم خوشی اومدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۱۲ تير ۱۴۰۱
راست میگین از اینا که معدلشون امتحان نهایی بیست شدن و دوباره امتحان بگیرین و بدید چند تا معلم مطمئن صحیح کنن
حالا ریاضی و فیزیک بگی شاید اما امثال فارسی که سلیقه ایه چطور بیست شدن
به نظر من یه باندن که نمیخوان کنکور کمرنگ بشه و میخوان بگن نهائی تقلب میشه و غیر از این هم نیست
در ضمن خیلی بچه ها مریض میشن موقع کنکور بخصوص بچه های حساس و درس خون به هر حال یه درصدی حیلی حقشون ضایع میشه
United States of America
ناشناس
۰۰:۱۱ ۱۲ تير ۱۴۰۱
خاک بر سرتان که امنیت یک آزمون را نمی‌توانید تامین کنید
United States of America
ناشناس
۰۰:۱۱ ۱۲ تير ۱۴۰۱
خاک بر سرتان که امنیت یک آزمون را نمی‌توانید تامین کنید
آخرین اخبار