آقا کوچکی: تیم ملی بسکتبال آمار ضعیفی برابر قزاقستان داشت

کارشناس بسکتبال گفت: تیم ملی کشورمان با حضور بازیکنانی همانند حدادی و یخچالی آمار ضعیفی برابر تیم ملی قزاقستان به ثبت رساند.

عباس آقاکوچکی کارشناس بسکتبال درباره ارزیابی اش از بازی تیم ملی ایران برابر تیم ملی قزاقستان گفت:  در پرتاب سه امتیازی که امروزه نقش بسیار موثری در برد تیمها دارد، در این بازی ما تاثیر گذاری نداشتیم و تمام پرتاب های ۳ امتیازی تیم ما در این بازی به نتیجه نرسید و بازیکنان ما تحت فشار اقدام به شوت ۳ امتیازی داشتند و برنامه حمله ای که منجر به آزاد شدن (open ) بازیکنان شوت زن ما شود را ندیدم. 

تیم ملی بسکتبال کشورمان در پنجره سوم جام جهانی ۲۰۲۳ میهمان قزاقستان بود و در نهایت با نتیجه ۶۸ بر ۶۰  شکست خورد تا با این شکست کارش برای صعود به جام جهانی سخت شود.

آقا کوچکی گفت: در  بازی با تیم قزاقستان  از وجود حامد حدادی و بهنام یخچالی سود می بردیم و انتظار جامعه بسکتبال یک بازی راحت تر نسبت به بازی قبل بود، اما متاسفانه چنین اتفاقی رخ نداد و در طول بازی در حمله چندان موفق نبودیم.با این همه ستاره که در ترکیب تیم ملی وجود داشت اما  میانگین  ۱۵ امتیاز در هر کوارتر را به ثبت رساندیم که آماری ضعیف است.

تیم ملی بسکتبال در هر ۲ دیدار رفت و برگشت مقابل قزاقستان شکست خورد.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار