عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

وزارت ورزش از وضعیت نگهداری ورزشگاه‌ها گزارش دقیق بدهد

راستینه گفت: وزارت ورزش گزارشی از وضعیت سازه، نگهداری و ارتقاء تجهیزات ورزشگاه آزادی به کمیسیون فرهنگی ارائه دهد تا نمایندگان به موضوع ورود کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بخش‌هایی از سازه استادیوم آزادیی فرسوده است که باید ترمیم و اصلاح شود؛ به علاوه این مجموعه به ارتقاء خدمات بهداشتی هم نیاز دارد. تاکنون درباره دریافت اعتبار بحثی مطرح نشده، اما حتما برای حفظ و نگهداری مجموعه ورزشی اعتبار ویژه نیاز است.

بهمن ماه پارسال مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی گفت که تعمیر ورزشگاه آزادی ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه نیاز دارد.

به گفته آقای یوسفی که مجموعه ورزشگاه آزادی را «یک مجموعه فرسوده» خوانده، هزینه بازسازی باید از درآمدها و برخی سرمایه‌گذاری‌ها انجام شود و این اقدام با بودجه دولتی شدنی نیست.

در گفت‌وگویی که از او ۱۷ بهمن ماه منتشر شده، بدهی فدراسیون‌های ورزشی به شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی به ۱۱۰ میلیارد تومان رسیده است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس هم به باشگاه خبرنگاران جوان گفته در بازدیدی که پیش از سال ۱۴۰۰ از مجموعه ورزشی آزادی داشته، بخش‌هایی از ورزشگاه در حال تخریب است.

آقای منتظری گفت که قرار شد کارگروهی با همکاری فدراسیون‌های تخصصی برای ارزیابی شرایط مکان‌های ورزشی تشکیل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار