سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور:

با اجرای طرح صیانت موافق هستیم

سخنگوی ستاد امر به معروف گفت:با طرح صیانت کاملا موافقیم؛ رها بودن فضای مجازی آسیب بسیار جدی است.

حجت الاسلام سید علی خان محمدی در جمع خبرنگاران گفت: شعب ویژه رسیدگی به مسائل مرتبط با  دو فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه قضا تشکیل شده است.

سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت:  از  وزارت ارشاد و وزارت گردشگری و میراث فرهنگی برای نداشتن اهتمام جدی برای  توسعه امر به معروف در جامعه گله داریم.

او می گوید: دشمنان در فضای رسانه ای، هجمه گسترده‌ای را علیه فرهنگ و معنویت در ایران اسلامی و ایجاد یأس و ناامیدی در میان مردم کشورمان به راه انداخته اند و  رسانه ابزار بسیار مهم و مؤثر برای فرهنگسازی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است که باید به خوبی از آن بهره‌مند شویم.

خان محمدی می گوید: اگر بانوی بدحجابی در شعبه‌ای از بانک حضور داشته باشد و به او هیچ تذکری ندهند، باید مدیر بانک نسبت به عدم توجه به شئونات اسلامی پاسخگو باشد.

او گفت: با گشت ارشاد حجاب و عفاف به شکل کنونی آن مخالفیم و نباید در جامعه تقابل ایجاد شود، برای اصلاح وضعیت حجاب در جامعه، طرح جامعی را ارائه کرده ایم که در حال حاضر از ادارات دولتی آغاز شده است و در مرحله بعدی اصناف هستند.

سخنگوی ستاد امر به معروف کشور اجرای طرح ناظر یک از سوی نیروی انتظامی را موجب بهبود ۶۰ درصدی کشف حجاب در خودرو عنوان کرد و گفت:برای مقابله با فساد‌های اداری و اقتصادی بیش از ۴۰ پرونده کلان اقتصادی در ستاد تشکیل شده و به سرانجام رسیده است.

او گفت: ما با طرح صیانت کاملا موافق هستیم، رها بودن فضای مجازی را آسیب بسیار جدی است ؛ متأسفانه در حال حاضر فضای مجازی کاملا رها شده و معضلات جدی به دنبال دارد و بر اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب این مسئله باید ساماندهی شود.

نشست خبری سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با مشارکت سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم در خانه موزه شهید زین الدین (ره) در قم برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.