مدیرکل شیلات خوزستان:

اولین طرح پایلوت پرورش ماهی در قفس در سد مارون بهبهان امسال اجرایی می‌شود

ابوعلی از عملیاتی شدن طرح پرورش ماهی در قفس در سد مخزنی مارون به عنوان اولین طرح پایلوت در استان خوزستان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

فتح الله ابوعلی در جلسه با فرماندار بهبهان و جمعی از مسئولان شهرستان بر ظرفیت‌های گسترده شهرستان بهبهان در زمینه آبزی پروری تاکید کرد و گفت: با تلاش و پیگیری‌های مستمر امسال بخشی از این طرح‌ها اجرایی خواهد شد.

او همچنین از عملیاتی شدن طرح ۱۰۰ تنی پرورش ماهی در قفس در سد مخزنی مارون به عنوان اولین طرح پایلوت در استان خوزستان خبر داد.

به گفته آقای ابوعلی جلسات و بازدید‌های کارشناسی صورت گرفته و قرارداد با سرمایه گذار منعقد شده و در امسال این طرح باید اجرایی شود.

مدیرکل شیلات خوزستان با اشاره به ارایه تسهیلات از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی در مناطق کم برخوردار و روستایی، خواستار همکاری بنیاد برکت و بانک ها، مشابه سال‌های گذشته با آبزی پروران در جذب این تسهیلات به ویژه به واحد‌های ۲ منظوره پرورش ماهی در این شهرستان شد.

پرورش آبزیان جدا از مسئله تامین آب و خشکسالی در حوزه محیط زیستی نیز باید قواعدی در آن رعایت شود که در این مورد اظهار نظری صورت نپذیرفت.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.