دستان پربار معلمان فارس در جشنواره کشوری معلمان مولف

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس، از درخشش فرهنگیان استان فارس در دومین جشنواره کتاب سال معلم یا همان معلمان مولف خبر داد.

علیرضا شاد باش گفت: دومین جشنواره کتاب سال معلم به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان تهران در بهار و تابستان ۱۴۰۱ برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی فرهنگیان مولف، کمک به ارتقا سطح دانش فرهنگ مکتوب جامعه، تکریم و قدرشناسی از پدیدآورندگان متعهد و متخصص کتاب در بین فرهنگیان کشور، استفاده از آثار فرهنگی آنان در جشنواره‌های کتابخوانی آموزش و پرورش و حمایت مادی و معنوی از معلمین مولف برگزیده برگزار می‌شود.

او گفت: همکاران شاغل در مدارس و مراکز پرورشی، ادارات داخل و خارج از کشور و کارکنان اداری، کارشناسان، مدیران، مربیان، مشاوران تربیتی مدارس، استادان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان می‌توانستند در این جشنواره شرکت کنند.

شاد باش گفت: این جشنواره در ۲۴ موضوع برگزار و فرهنگیان مولف و معلمان اهل قلم می‌توانستند آثار خود را تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

او گفت: اختتامیه این جشنواره در روز ۱۴ تیرماه همزمان با روز قلم در تهران برگزار خواهد شد و استان فارس با ۱۲۷ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره به عنوان استان برگزیده در تعداد آثار معرفی شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: ۴۹ نفر از کل کشور به اختتامیه جشنواره دعوت شده اند که ۵ نفر از استان فارس است.

او گفت: محمد علی بوستانی از ناحیه دو شیراز، محمد حسن بوستانی و زهرا غریب زاده از ناحیه یک شیراز، محسن غلامی از ناحیه چهار شیراز و الهه کشاورز از فیروز آباد به عنوان منتخبان استان فارس در این اختتامیه حضور خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار