اخبار نیروی انتظامی استان قزوین؛

واژگونی خودروی نیسان با یک فوتی/سارق دوچرخه در دام قانون

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پنج شنبه نهم تیر ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی خودرو نیسان وانت در محور ضیاء آباد، بلافاصله گشت ماموران پلیس راه به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک دستگاه خودرو نیسان وانت به دلیل نامعلوم از جاده منحرف و واژگون شده است.

در این حادثه راننده خودرو به علت شدت صدمات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.

پلمب ۶ واحد ضایعاتی متخلف در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در راستای نظارت و ساماندهی واحد‌های ضایعاتی در شهر قزوین، ماموران انتظامی این شهرستان به همراه نماینده مرجع قضائی به واحد‌های صنفی فعال در حاشیه شهر قزوین اعزام شدند.

در بررسی‌های به عمل آمده توسط ماموران، ۶ واحد صنفی متخلف در این خصوص شناسایی و توسط نماینده مرجع قضائی پلمب شد.

سارق دوچرخه‌ها به دام افتاد

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه در حوزه کلانتری ۱۴" مینودر" شهرستان قزوین، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این یگان قرار گرفت.

ماموران با بررسی‌های میدانی از آثار باقیمانده در صحنه جرم و استفاده از شگرد‌های پلیسی، به یکی از سارقان سابقه دار مشکوک و فعالیت‌های او را مورد کنترل قرار دادند.

پس از مدتی تعقیب و مراقبت، متهم حین سرقت یک دستگاه دوچرخه توسط ماموران دستگیر و به مقرر انتظامی منتقل شد، که در تحقیقات اولیه به ۲۰ فقره سرقت دوچرخه با همکاری هم دست خود در شهر قزوین اعتراف کرد.

هم دست سارق دستگیر شده از زندانیانی می‌باشد که در زمان اعزام به مرخصی به همراه وی اقدام به سرقت دوچرخه می کرد.

با هماهنگی انجام شده متهم جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد و همدست او که در حال تحمل حبس می‌باشد در این خصوص تفهیم اتهام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.