تربت حیدریه قهرمان مسابقات منطقه‌ای کاراته خراسان رضوی شد

مسابقات منطقه‌ای کاراته خراسان رضوی با قهرمانی تربت حیدریه در دو بخش آقایان و بانوان به پایان رسید.

سید مهدی وقفی رئیس هیئت کاراته تربت حیدریه گفت: پیکار‌های کاراته منطقه سه خراسان رضوی با عنوان (جام خورشید هشتم) و با رقابت بیش از۴۰۰ کاراته کار از شهرستان‌های کاشمر، گناباد، زاوه و رشتخوار پس از دوسال وقفه کرونایی به میزبانی تربت حیدریه برگزار شد.

او گفت: ورزشکاران در این مسابقات در دوبخش بانوان و آقایان و کاتا و کومیته به رقابت پرداختند که در پایان در بخش آقایان تربت حیدریه با کسب ۶۰ نشان طلا در جای نخست قرار گرفت، زاوه با ۴ طلا به مقام دوم دست یافت و کاشمر با ۳طلا عنوان سوم را کسب کرد.

رئیس هیئت کاراته منطقه سه خراسان رضوی گفت: در بخش بانوان نیز ۲۶۴ کاراته کا در بخش کومیته و ۵۰ کاتارو روی تاتامی رفتند که در این بخش هم تیم میزبان با ۸۹ نشان طلا بر سکوی قهرمانی ایستاد، زاوه با ۲۶ طلا نایب قهرمان شد و گناباد با ۸ طلا جایگاه سومی جام خورشید هشتم را به خود اختصاص داد.

وقفی گفت: با وجود دو سال دوری از مسابقات ورزشکاران در این دوره با آمادگی خوبی شرکت کردند و منطقه بندی شهرستان‌های خراسان رضوی که با نظر هیئت کاراته استان انجام گرفته نیز در بالا بردن سطح آمادگی ورزشکاران بسیار موثر است.

در اختتامیه این مسابقات با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه، جمعی از اعضای شورای شهر و رئیس هیئت کاراته استان از تیم‌های برتر تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.