کشف محموله بزرگ قاچاق به ارزش بیش از ۱۸ میلیارد ریال در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف محموله سنگین خارجی قاچاق به ارزش بیش از ۱۸ میلیارد ریال که در یک باغ شخصی دپو شده بود خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر دپوی محموله بزرگی از کالا‌های خارجی قاچاق در یک باغ خصوصی واقع در حاشیه شهر اصفهان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

مأموران پس از شناسایی نشانی دقیق این باغ و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضایی از این محل بازرسی کردند که در نتیجه انواع کالا‌های خارجی قاچاق شامل ۳ هزار و ۲۹۳ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، هزار و یک عدد لوازم برقی خانگی، ۸ هزار و ۷۹۶ عدد چراغ قوه، ۴۸۰ عدد عینک ایمنی، ۱۴۹ عدد ساعت رومیزی، ۲۸ کیسه خلال دندان به وزن ۸۶۹ کیلو، ۴۲ عدد بالش طبی و ۱۰ عدد باطری ups کشف شد.

به گفته او کارشناسان مربوطه ارزش این محموله قاچاق مکشوفه را ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تخمین زدند که در این خصوص یک نفر دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با قدردانی از همکاری و همراهی مردم در اجرای مأموریت‌های پلیس بیان کرد: از شهروندان می‌خواهیم همکاری و تعاملات خود با پلیس همچنان ادامه داده و در صورت مشاهده موارد مشکوک از انتقال کالا به داخل منازل یا باغ‌های خصوصی یا کارگاه‌های تعطیل شده و متروکه موضوع را سریعاً از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی با متخلفان انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.