مصرف برق ۷۰ درصد مشترکان خانگی آذربایجان‌غربی کمتر از الگو است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم مدیریت مصرف برق برای گذر از زمان اوج در تابستان امسال گفت: ۷۰ درصد مشترکان خانگی در استان، کمتر از الگوی تعیین شده، مصرف دارند که باید از این مشترکان قدردانی کرد.

طاهر کیامهر گفت: با این همراهی، هیچگونه مشکلی در خصوص تامین برق پایدار طی سال جاری در آذربایجان غربی نداشتیم و امیدواریم با تداوم این همکاری‌ها تا پایان تابستان این وضعیت ادامه یابد.

او می گوید:سال گذشته از اواخر اردیبهشت، شاهد قطعی برق و بروز مشکلاتی در حوزه تامین پایدار برق در استان بودیم ولی امسال با برنامه‌ریزی‌ دقیق و اجرای کامل این برنامه‌ها تا امروز هیچگونه قطعی و خاموشی ناشی از کمبود برق اعمال نشده است.

کیامهر گفت: طبق هماهنگی صورت گرفته با صنایع و شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی، یک روز در هفته برنامه‌های مدیریت مصرف در این حوزه انجام می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: همچنین در راستای مدیریت بهینه مصرف برق، تفاهم نامه‌ همکاری با صنایع بزرگ استان نظیر سیمان و فولاد امضا شده که بسیار کارساز بوده است

کیامهر گفت: ادارات استان هم به صورت مستمر توسط اکیپ نظارتی این شرکت رصد می‌شود و به نهادهایی که طبق تصویب نامه هیات وزیران عمل نکنند، هشدارهای لازم در قالب اخطار داده می‌شود و در صورت ادامه بی‌توجهی‌ها، نسبت به قطع برق آنها اقدام می‌شود.

او همچنین با تاکید بر قطع برق مراکز مجاز استخراج رمز ارز در آذربایجان غربی در فصل گرما گفت: هم اکنون ۱۰ مرکز مجاز استخراج رمز ارز در استان فعال است که این مراکز باید از ابتدای تیر دریافت برق خود را از شبکه سراسری قطع کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.