عبادی: جام جهانی تیراندازی پاریس نقش مسابقه تدارکاتی برای ما داشت

سرمربی تیم ملی کامپوند گفت: مسابقات جام جهانی پاریس برای ورزشکاران ما تدارکاتی محسوب شد.

اسماعیل عبادی سرمربی تیم ملی کامپوند درباره نتایج تیراندازان در مرحله سوم جام‌جهانی پاریس گفت: مسابقات در بالاترین سطح برگزار شد. محمد صالح پالیزبان و گیسا بایبوردی سهمیه مسابقات جهانی در آمریکا را به دست آوردند و این ۲ ورزشکار را به فرانسه اعزام کردیم تا به عنوان یک مسابقه تدارکاتی محک جدی بخورند. هدف ما از حضور در این مسابقات این بود که خانم بایبوردی برای مسابقات جهانی آمریکا  آماده شوند که  به خواسته خود رسیدیم.  

 تیم میکس کامپوند کشورمان با ترکیب گیسا بایبوردی و محمدصالح پالیزبان در مسابقات جام جهانی تیراندازی با کمان پاریس به مصاف رقبای خود رفت که این تیم با  برد برابر تیم های ملی هنگ کنگ و دانمارک راهی مرحله یک چهارم نهایی شد، اما در این مرحله به تیم ملی فرانسه باخت و به مرحله نیمه نهایی راه نیافت.  

سرمربی تیم ملی کامپوند گفت: در بخش میکس با ترکیب پالیزبان و پایبوردی نتایج خوبی کسب کردیم. اما با بدشانسی برابر فرانسه میزبان رقابت‌ها در مرحله یک چهارم نهایی شکست خوردیم  و مدالی کسب نکردیم.   

تیم ملی ایران در یک چهارم نهایی مرحله سوم مسابقات جام جهانی پاریس  با نتیجه ۱۵۶ بر ۱۵۰  برابر فرانسه شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی بازماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار