نظامیان اشغالگر جوان ۲۳ ساله فلسطینی را به شهادت رساندند + تصاویر

وزارت بهداشت فلسطین از شهادت جوان ۲۳ ساله فلسطینی در پی یورش نظامیان صهیونیست به جنین خبر داد.

به گزارش شبکه قدس‌الاخباریه، «محمد طاهر مرعی» (۲۳ ساله) از اهالی جنین در کرانه باختری به دست نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

وزارت بهداشت فلسطین نیز با تایید این خبر اعلام کرد: «یک فلسطینی سحرگاه امروز در جریان یورش نیرو‌های اشغالگر به محله شرقی اردوگاه جنین به ضرب گلوله کشته شد».

شاهدان عینی می‌گویند نیرو‌های صهیونیست به شهر جنین یورش برده و به تعدادی از منازل فلسطینی‌ها حمله کردند که در نهایت منجر به درگیری با ده‌ها فلسطینی شد. به گفته این شاهدان، ارتش اشغالگر از گلوله‌های واقعی و گاز اشک‌آور علیه شهروندان فلسطین استفاده کرده است.

در همین حال، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد جنایت اعدام شهید محمد مرعی در اردوگاه جنین را محکوم می‌کنیم و او را قربانی فرار اسرائیل از مجازات می‌دانیم.

جنبش احرار نیز ضمن محکوم کردن ارتش اشغالگر گفت: «ما در سوگ شهید محمد مرعی از جنین هستیم و تأیید می‌کنیم که خون شهدا همان چیزی است که مسیر پیروزی و رهایی را برای مردم ما ترسیم می کند». جنبش حماس و جهاد اسلامی نیز در بیانیه‌های جداگانه‌ای این جنایت را محکوم کرده و خون شهدا را «راهنمای راه آزادی» دانستند. 

گفتنی است، شهر جنین و اردوگاه آن چندین ماه است که شاهد تهاجم مکرر ارتش اشغالگر بوده که منجر به کشته و زخمی شدن شهروندان فلسطین شده است.

شهادت جوان فلسطینی

نظامیان صهیونیست

محمد مرعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار