معاون دفتر حفظ و نشر آثار رهبری:

مسئله مهم امروز نفوذ است

معاون دفتر حفظ و نشر آثار رهبری گفت: مسئله مهم امروز نفوذ است؛ نفوذ مسئله‌ای پنهان است که ابعاد مختلفی، چون فیزیکی و جنبه نرم و فکری دارد.

حمیدرضا مقدم فر در آیین گرامیداشت شهدای هفتم تیر که در مسجد جامع شهرکرد برگزار شد گفت:  نفوذ سیاسی و نرم افزاری بسیار پیچیده تر و سخت تر از نفوذ فیزیکی است.

یکی از راه‌های مقابله با ترفند‌های استکبار جهانی شناخت بیشتر نسل جوان جامعه، از شهداست.؛ شهادت شهید بهشتی و یارانش نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی بود.

هنوز جایگاه شهید بهشتی به خوبی شناخته نشده و دشمن خوب می‌دانست چه فردی را از ما گرفت.

شهید رحمن استکی افتخار استان چهارمحال و بختیاری است که هم قبل از انقلاب و هم بعد از آن نقش آفرین بود.

او یک معلم بزرگ بود که نقطه اثر برای خیلی‌ها بود، خطابه‌های او در مجلس همیشه محکم بود، رفتن امثال این شهدا خلا بزرگی است.

شهید رحمان استکی، نماینده مردم انقلابی شهرکرد در نخستین دوره مجلس شورای اسلامی و از اعضای حزب جمهوری اسلامی بود که در حادثه انفجار دفتر مرکزی این حزب در هفتم تیر سال ۱۳۶۰ به همراه شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ یار وفادارش به فیض شهادت نائل شد.


بیشتر بخوانید


مراسم گرامیداشت واقعه‌ی هفتم تیر ماه مصادف با سالروز شهادت مظلومانه آیت الله دکتر سید محمد حسینی بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش و شهید دیارمان رحمان استکی، با حضور مسئولان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مردم شهیدپرور و انقلابی شهرکرد در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار