ون پارس نقش جهان در آستانه صعود به لیگ یک فوتبال

تیم فوتبال ون‌پارس نقش جهان در بازی رفت پلی‌آف لیگ یک فوتبال ایران توانست با یک گل تیم شهرداری بندرعباس را شکست دهد.

ون پارس نقش جهان از ساعت ۲۰ در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم شهرداری بندرعباس بود که این دیدار با نتیجه یک بر صفر بر شهرداری بندرعباس به پایان رسید.

ترکیب تیم فوتبال ون‌پارس: میثم جودکی، ایمان کیانی، حسین فلاحیان، سعادت براتی، احمد مهرابی، سعید مهرعلی، ابراهیم مرادی، سهیل رفیع زاده، فردین نجفی، علی حسامی و نوید تجلی نژاد.

سرمربی: سعید جهانگیری

ترکیب تیم فوتبال شهرداری بندر عباس:
سعید ایوب چمن، بهنام بنیاد زاده، یاشار اسد نژاد، علی خبر، هادی دهقانی، محمد مدد ملیسی، معین رنجبریان، ادریس کوچکی، مهدی خسروی دوست، ایمان شوربایی.

سرمربی: امیر خلیفه اصل

گل‌ها:
در دقیقه ۵۱ کرنر ارسالی در محوطه جریمه با ضربه سر حسین فلاحیان وارد دروازه شهرداری بندرعباس شد.

کارت قرمز:
در دقیقه ۸۶ محمد امین کاویانی به دلیل اعتراض به داوری از زمین بازی اخراج شد.

در دقیقه دو تیم ون پارس با ضربه سعادت براتی از پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و در ادامه با واکنش مهدی خسروی پور راهی کرنر شد.

در دقیقه ۱۴ تیم شهرداری بندرعباس روی اشتباه مدافعین ون پارس مواجه شد و ایمان شیرازی با یک پاس، دهقانی را در موقعیت گل جلوی دروازه بی دفاع قرار داد که نوید تجلی‌نژاد موفق شد توپ را از روی خط دروازه بیرون بکشد.

در دقیقه ۳۵ پاس نجفی به سعید مهرعلی رسید، اما ضربه این بازیکن با واکنش دروازه‌بان حریف مواجه شد.

در دقیقه ۵۰ بازیکنان ون پارس صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که ارسال این توپ در محوطه جریمه حریف به مهاجم ون‌پارس رسید، اما ضربه او با دخالت مدافعان راهی کرنر شد.

در دقیقه ۷۱ تیم شهرداری بندرعباس با یک پاس روبه جلو در محوطه جریمه ون پارس صاحب موقعیت شد. احمد مهرابی از دروازه خارج شد تا توپ را دفع کند، اما با مهاجم حریف برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

در دقیقه ۸۸ یک خطا به سود شهرداری بندرعباس اعتراض بازیکنان ون پارس راه همراه داشت و در ادامه فردین نجفی و محمد امین کاویانی از داور کارت زرد دریافت کردند که اعتراض بیشتر کاویانی باعث دریافت کارت قرمز از داور شد.

برنده دیدار، برگشت در کنار چوکای تالش و شاهین بندرعامری، به‌عنوان سومین تیم مجوز حضور در لیگ دسته‌اول کشور موسوم به لیگ آزادگان را کسب خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.