۲ واحد دندانپزشکی غیرمجاز در مهاباد پلمب شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد از پلمب ۲ واحد دندانپزشکی غیرمجاز در طول اردیبهشت و خرداد ماه در این شهرستان خبر داد.

بهاء الدین حسینی گفت: با تلاش همکاران واحد نظارت بر درمان شبکه، ۲ واحد دندانپزشکی غیرمجاز به اتهام ایجاد واحد فاقد مجوز و دخالت در امور دندانپزشکی با حضور مقام قضایی پلمب و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی گفت: در این واحد دندانپزشکی فرد بدون صلاحیت و داشتن مدارک دانشگاهی معتبر و تبلیغات در فضای مجازی مشغول به فعالیت‌های دندانپزشکی بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: شهروندان در هنگام مراجعه به مراکز دندان پزشکی حتما باید از وجود مدرک دندان پزشک و پروانه مطب اطمینان حاصل کرده و از رفتن به مراکز غیر مجاز خودداری کنند.

حسینی گفت: با هدف جلوگیری از فعالیت‌های غیر قانونی و برخورد با افراد سودجو که سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازند کارشناسان نظارت بر درمان با نظارت‌های پی در پی به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهرستان به منظور حفظ سلامت شهروندان قدم برمی دارند.

وی از شهروندان خواست در انتخاب مراکز درمانی دقت لازم را به کار برده و از مراجعه به واحد‌های فاقد مجوز فعالیت اجتناب کرده و در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی این گونه مراکز مراتب را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و تلفن ۴۲۲۲۵۶۵۶ واحد نظارت بر درمان شبکه اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترین زمان کارشناسان اقدامات لازم را انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.