در راستای طرح «آجر به آجر» در همدان

ساخت ۸ مدرسه با اجرای پویش «صحن حرم، مدرسه‌ام»

مدیرکل نوسازی مدارس همدان از اجرای پویش «صحن حرم، مدرسه‌ام» برای ساخت ۸ مدرسه مختص کودکان با نیاز‌های ویژه در استان خبر داد.

محمد حسین مرادی گفت: پیش از این پویش‌های «مهر را با محرم آغاز کنیم»، «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من»، «آجر‌های مهربانی» و «به رنگ مدرسه» در راستای طرح «آجر به آجر» اجرا شده است و بیش از یک و نیم میلیون نفر از هموطنان نیک اندیش در آن مشارکت کرده‌اند.

او گفت: پویش «صحن حرم، مدرسه ام» پنجمین پویشی است که در راستای طرح تحولی «آجر به آجر» در حال اجراست که از نتایج این پویش ارزشمند، ۸ مدرسه استثنایی برای دانش آموزان در استان‌های مختلف کشور احداث خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس همدان با بیان اینکه کار خیر و خیرخواهی ریشه در فرهنگ اسلامی- ایرانی دارد، گفت: جامعه هدف در این پویش دانش آموزان و بهره‌گیری از رویکرد تربیت اسلامی در ترغیب آن‌ها به انجام کار‌های خیر و نیکوکارانه و یادآوری جایگاه رفیع مدرسه و دانش اندوزی در نزد خداوند متعال است که در آموزه‌های دینی و کلام اهل بیت (ع) اهمیت ویژه‌ای دارد.

مرادی گفت: نهادینه کردن فرهنگ مقدس مدرسه‌سازی و توسعه مشارکت‌های مردمی از اهداف اصلی اجرای این پوشش‌ها محسوب می‌شود.

به گفته او علاقه‌مندان و نیک اندیشان می‌توانند با مراجعه به کانال مهر مدرسه در شبکه اجتماعی شاد و یا از طریق وب سایت ajorBajor.ir در این پویش خیرخواهانه شرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.