نخستین پرواز زائران خانه خدا از سیستان و بلوچستان ۱۱ تیر انجام می‌شود

مدیرکل فرودگاههای سیستان و بلوچستان گفت: نخستین پرواز زائران خانه خدا از فرودگاه بین‌المللی شهدای زاهدان ساعت۴:۴۰ روز شنبه یازدهم تیر عازم سرزمین وحی می‌شود.

علی جزینی‌زاده  با تشریح آخرین نشست هماهنگی اعزام زائران حج تمتع در فرودگاه بین المللی شهدای زاهدان گفت: تکریم و تسهیل در انجام امور زائران بیت الله الحرام در الویت کار این اداره کل قرار دارد و از تمامی ارگان های همکار نیز تقاضا داریم تکریم از زائر را در الویت قرار دهند.

او همدلی و یکپارچگی میان کارگزاران حج را اتفاقی مثبت در فرودگاه بین المللی زاهدان دانست و گفت: این اداره کل امسال نیز افتخار خادمی حجاج را برعهده دارد و برای رضایت و سربلندی زائران سیستانی و بلوچستانی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

مدیرکل فرودگاههای سیستان و بلوچستان گفت: اعزام یک هزار و ۵۶۶ زائر در قالب ۶ پرواز و ۱۳ کاروان بوسیله هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از زاهدان به سرزمین وحی انجام می شود.

جزینی زاده گفت : این پروازها از فرودگاه بین المللی شهدای زاهدان از صبح روز شنبه یازدهم تیر آغاز خواهد شد.

او گفت: اقدامات و تدابیر لازم به منظور آماده سازی ترمینال و فضای تحویل و نگهداری بار حجاج قبل از اعزام زائران بیت الله الحرام در فرودگاه بین المللی شهدای زاهدان انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.