مدیرکل ارشاد همدان:

رمز موفقیت جشنواره تئاتر همدان در گرو همدلی و همکاری مسئولان است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان مرهون همدلی، همیاری و همکاری دستگاه‌های اجرایی در استان است.

مسعود ویژه در آیین پایانی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در مجتمع فرهنگی هنری بوعلی‌سینا گفت: خداوند را شاکریم پس از ۲ سال وقفه در برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به دلیل همه‌گیری کرونا، توفیق برگزاری موفقیت آمیز این رویداد را داشتیم.

او گفت: خوشحالیم که با وجود برخی ناملایمات نسبت به این رویداد فرهنگی و هنری، توانستیم لحظاتی شاد و مفرح برای مردم استان همدان به ویژه کودکان این دیار رقم بزنیم.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از دبیر جشنواره و مسئولان مرکز هنر‌های نمایشی و دست‌اندرکاران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان که از ماه‌ها پیش مقدمات برگزاری این جشنواره را فراهم کردند قدردانی کرد.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، به دبیری امیر مشهدی عباس که از اول تیرماه با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان آغاز شده، فردا (دوشنبه ششم تیر) به پایان می‌رسد.

این جشنواره با حضور ۷۰ گروه نمایشی داخلی و خارجی برگزار می‌شود، ۵۰۰ اثر از گروه‌های نمایشی داخلی و خارجی به جشنواره ارائه شد که پس از داوری اولیه ۷۰ گروه نمایشی به این دوره از جشنواره راه یافتند. در این دوره از جشنواره گروه‌های نمایشی از پنج کشور ایتالیا، یونان، ارمنستان، ترکیه و عراق حضور دارند و با دیگر راه یافتگان به این رویداد رقابت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.