اعتبار پروژه محور نهاوند به کرمانشاه به‌زودی تخصیص می‌یابد

با پیگیری‌های انجام شده به‌زودی اعتبار پروژه محور نهاوند به کرمانشاه تخصیص می‌یابد و با تزریق این اعتبار پیشرفت پروژه سرعت می‌گیرد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: محور نهاوند به سه راهی کنگاور از محور‌های مهم مواصلاتی شهرستان و راه ارتباطی استان‌های غربی با سایر مناطق کشور بوده که با توجه به حادثه‌خیز بودن این محور تعریض و احداث این جاده از اهمیت بسزایی برخوردار است.
علیرضا شهبازی گفت: با پیگیری‌های انجام شده برای این پروژه مهم ۱۸۵ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی و ماده ۵۶ تخصیص یافته است که به زودی با تزریق این اعتبار پیشرفت پروژه سرعت بیشتری خواهد گرفت.

شهبازی گفت: در حال حاضر عملیات قیر پاشی حد فاصل پل حاج علمیراد تا سه‌راهی شهرک در این محور مهم مواصلاتی برای آسفالت‌ریزی آغاز شده و این مطالبه دیرینه مردم شهرستان و بخش خزل بوده که در حال تحقق است.

او گفت: به گفته پیمانکار این پروژه تا امروز ۱۸ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده که در صورت تسریع در تخصیص اعتبارات، تا پایان سال پیشرفت چشمگیری در این پروژه حاصل خواهد شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: هم‌چنین اخیرا با معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای کشور نیز جلسه‌ای برگزار کردیم که با توجه بازدیدی که معاون ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری از جاده شهرک به فارسبان داشتند تعریض و آسفالت این جاده مورد تأیید وی قرار گرفته است.

به گفته وی ترمیم و روکش آسفالت کمربندی شهر‌های نهاوند و فیروزان، رفع مشکل تصادفات در مسیر جاده نهاوند به بروجرد به عنوان یک نقطه حادثه‌خیز و انتقال ماشین‌آلات سنگین سهمیه نهاوند از راهداری استان به شهرستان که قبلاً تحویل استان شده است از جمله نتایج این جلسات و بازدید‌ها بوده است.

شهبازی در ادامه از تجهیز بیمارستان‌های نهاوند به دستگاه رادیولوژی پورتال خبر داد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته بیمارستان‌های آیت‌الله علیمرادیان و آیت‌الله قدوسی به زودی صاحب دستگاه‌های به‌روز رادیولوژی پورتال می‌شوند.

او گفت: تجهیز بیمارستان‌های نهاوند به دستگاه‌های مدرن و به روز باعث خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان و رضایت‌مندی مطلوب مراجعه‌کنندگان خواهد بود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: با توجه به نیاز شهرستان و درخواست کادر درمان و مردم شهرستان، تحویل این دستگاه‌ها در جهت خدمات‌رسانی مطلوب‌تر در اولویت قرار دارد.

شهبازی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته تعداد زیادی تجهیزات و مبالغ قابل قبولی اعتبارات برای حوزه بهداشت و درمان شهرستان اخذ شده است که شامل یک دستگاه مدرن سی‌تی‌اسکن ۱۶ اسلایس زیمنس، دستگاه‌های اکسیژن‌ساز، چهار دستگاه آمبولانس، ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار و ... است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار