شهر جهانی ملایر مهیا برای پذیرایی از مسافران تابستانی است

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر از آمادگی این شهرستان برای پذیرایی از مسافران تابستانی خبر داد.

عباس خدابخشیان در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر تابستان شهرستان ملایر گفت: ستاد ساماندهی و ارتقای خدمات سفر در ۱۵ بند و اولویت از اول تیر تا پایان شهریور فعالیت دارد.

او خواستار آمادگی تمامی دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر برای پذیرایی از مسافران شد و گفت: مدیران باید نظارت کامل بر اجرای برنامه‌های این ستاد داشته باشند و برنامه‌ریزی لازم را برای ساماندهی و ایجاد امکانات و اسکان مسافران داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر بر لزوم تشکیل جلسه کمیته‌های تخصصی زیر مجموعه ستاد اجرایی خدمات سفر تاکید کرد و گفت: مستندات و مصوبات این جلسات باید برای دبیرخانه ستاد ارسال شود.

خدابخشیان خواستار نظافت مبادی ورودی شهر‌ها و روستاها، بوستان‌ها و مساجد، نظافت روزانه معابر شهر، تعبیه باکس‌های زباله در معابر، تعیین محل‌هایی برای استقرار چادر‌های مسافران و پاکسازی حاشیه جاده‌ها و علائم و تابلو‌های ایمنی راه‌ها شد.

او گفت: عملکرد مدیران در پایان طرح تابستانه ستاد اجرایی خدمات سفر ارزیابی می‌شود، ملایر با ۲ عنوان جهانی انگور و مبلمان منبت و ظرفیت‌های ویژه گردشگری می‌تواند مقصد بسیاری از مسافران و گردشگران در ایام تابستان باشد.

برچسب ها: مسافران ، خدمات سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار