ساخت ۲۵۰ واحد مسکن محرومان در منطقه میانکوه شهرستان اردل

با مشارکت بنیاد علوی و بنیاد مسکن استان چهارمحال و بختیاری ۲۵۰ واحد مسکن محرومان در منطقه میانکوه شهرستان اردل ساخته می‌شود.

بنیاد مستضعفان به نمایندگی بنیاد علوی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری برای ساخت ۲۵۰ واحد مسکن در منطقه میانکوه شهرستان اردل تفاهم نامه امضا کردند.

کرامت حاج حسنی مسئول بنیاد علوی شهرستان اردل گفت: بنیاد مستضعفان در مجموع ۴۰۰ واحد مسکونی محرومان در چهارمحال و بختیاری می‌سازد که از این تعداد ۲۵۰ واحد در منطقه میانکوه شهرستان اردل، ۱۰ واحد در شهر اردل و ۱۴۰ واحد در دیگر نقاط استان چهارمحال و بختیاری ساهخته می‌شود.

به گفته حاج حسنی، بنیاد مستضعفان برای ساخت هر واحد مسکونی دو تن میلگرد ۸ تن سیمان و ۵۰ میلیون تومان کمک به صورت بلاعوض پرداخت می‌کند.


بیشتر بخوانید


آقای ریاحی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری هم گفت: این نهاد کار صدور پروانه و مجوز ساخت برای واحد‌های مسکونی همچنین مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان برای هر واحد مسکونی به صورت تسهیلات قرض الحسنه در اختیار متقاضان نیازمند قرار خواهد داد تا در شهرستان اردل و سایر نقاط استان چهارمحال و بختیاری صاحب مسکن گردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی براتی
۰۲:۲۶ ۱۲ تير ۱۴۰۲
من یه فرد بیکار وفاقد شغل می باشم سرپرست خانواده 4نفره هستم وسه سال که درخواست وام اشتغال از بنیاد علوی شهرستان اردل بخش میانکوه درخواست دادم متاسفانه تاکنون موفق به گرفتن وام نشده ام تمام استعلام بانکی وپرونده ام تکمیل میباشد.. چندین بار هم به مسول بنیاد اقای حاج حسنی و بخشدار منطقه وفرمانداری هم مراجعه کردم ولی فایده نداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۰۵ تير ۱۴۰۱
نوسازی و تبدیل همه ساخت و سازهای خشت و گل به مصالح با دوام تر و محکم‌تر با توجه به حوادث طبیعی و بلا خیز بودن استان ضروری است و این کار خدمت ماندگاری به محرومان است.
آخرین اخبار