تیم ملی والیبال جوانان راهی اسلوونی شد

تیم ملی والیبال جوانان برای برگزاری ششمین اردوی آماده‌سازی خود راهی اسلوونی شد.

 اعضای تیم ملی جوانان امروز برای برگزاری ششمین اردوی آماده سازی خود راهی کشور اسلوونی شدند. تیم ملی والیبال جوانان ایران خود را برای حضور در رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان ۲۰۲۲ آسیا آماده می‌کند که از ۳۱ مرداد تا هفتم شهریور سال جاری در کشور بحرین برگزار خواهد شد.

تمرینات توپی و بدنسازی بخشی از برنامه‌های این تیم در اردوی اسلوونی برای کسب آمادگی هر چه بیشتر برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا است که تا چهاردهم تیرماه ادامه خواهد داشت.

شاگردان غلامرضا مومنی‌مقدم در این اردوی برون مرزی علاوه بر پیگیری تمرینات، قرار است هشت مسابقه دوستانه با تیم‌های ملی زیر ۲۰ سال اسلوونی، اتریش، بحرین و برزیل (هر تیم ۲ دیدار) برگزار کنند.

عرشیا بهنژاد، پندار مومنی‌مقدم، ایلشن داوودی، سجاد جلوداریان، حسین حاجی‌کلاته، امیرمحمد گلزاده، متین جعفری، مهدی بیاتی، یوسف کاظمی، عرفان نوروزی، شایان سپهری‌فرد، یونس جوان، پوریا حسین‌خانزاده، پوریا حسین‌پور، عرفان اصغرپور، مبین نصری بازیکنان دعوت شده به این اردوی برون مرزی هستند.

همچنین قرار است تا این تیم به عنوان نماینده ایران در جام کنفدراسیون والیبال آسیا که از ۱۶ تا ۲۳ مرداد برگزار می‌شود، شرکت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار