برپایی پایگاه‌های نوعدوستی برای زلزله زدگان کشور افغانستان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان از برپایی پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی هلال‌احمر جهت مناطق زلزله زده افغانستان خبر داد.

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان، علیرضا میربهاءالدین گفت: پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی هلال احمر برای زلزله زدگان افغانستان در کلیه شعب استان برپا شده است.

او گفت: به همین منظور و برای جمع آوری کمک‌های مردمی در مکان‌های عمومی، میادین اصلی و مصلی‌های برگزاری نمازجمعه در تمام شهرستان‌های استان پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی هلال احمر راه‌اندازی و آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم خیر و نوعدوست شد.

میربهاءالدین در بخش دیگری از سخنان خود وقوع زلزله در افغانستان و جان باختن تعداد زیادی از شهروندان این کشور و همچنین مصدوم و آواره شدن شمار زیادی از مردم ایالت خوست گفت: برای کمک به زلزله زدگان محموله کمک‌های اهدایی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شامل چادر امدادی، موکت و بسته غذایی و خرما توسط ۳ دستگاه تریلی بارگیری و از طریق مرز میلک ارسال شد.

او  ضمن سپاس از مردم نوعدوست و مهربان استان خاطرنشان کرد: مردم در صورت تمایل برای کمک به متاثرین از زلزله در شهر خوست افغانستان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر نزد بانک ملی و شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ نزد بانک مرکزی مربوط به وجوه خیرین و همچنین از طریق کد دستوری # ۱۱۲* ۷۳۷* واریز نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار