آکادمی نظری فاتح لیگ دسته اول پومسه مردان

رئیس هیئت تکواندو زنجان گفت:رقابت‌های پومسه لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با قهرمانی تیم آکادمی نظری از استان تهران به پایان رسید.

سپهری گفت: لیگ دسته یک پومسه تحت عنوان جام نشاط در بخش مردان امروز جمعه سوم تیرماه به میزبانی هیات تکواندو استان زنجان و در سالن ۶ هزار نفری کارگران برگزار شد.

او می گوید: در پایان این دوره از مسابقات آکادمی نظری در مجموع با ۴۸ امتیاز عنوان نخست را کسب کرد و روی سکوی قهرمانی ایستاد.

به گفته رئیس هیئت تکواندو زنجان آکادمی برزگری از استان البرز با ۱۴ امتیاز نایب قهرمان شد و المپیک رودسر از استان گیلان هم با ۱۱ امتیاز در جای سوم ایستاد.

سپهری گفت: در بخش تیمی سه نفره زیر ۱۴ سال طلولابی البرز مقام اول،المپیک رودسر گیلان مقام دوم  آکادمی نظری  تهران مقام سوم را از آن خود کردند.

او می گوید: در بخش تیمی ۳ نفره ۱۵ تا ۱۷ سال آکادمی نظری تهران مقام اول، آکادمی ب  تهران مقام دوم و  ایران مهر البرز مقام سوم را کسب کردند.

به گفته رئیس هیئت تکواندو زنجان  در بخش تیمی  ۱۸ تا ۳۰ سال آکادمی برزگری البرز مقام اول، آکادمی نظری  تهران مقام دوم و هیات بهشهر  مازندران مقام سوم

سپهری گفت: در بخش تیمی ۳ نفره بالای ۳۱ سال هم هیئت نکا   مازندران مقام اول، آکادمی خاوری گیلان مقام دوم، نیراوانا (تهران) و پویا ورزان تالش   گیلان مقام سوم را کسب کرده اند.

او می گوید: در بخش انفرادی  رده سنی زیر ۱۲ سال  نیز سبحان عابدی از گیلان مقام اول، مهریار نظری - آکادمی نظری مقام دوم و  امیر سام غلامی گیلان و هادی کیایی - آکادمی نظری مقام سوم را از آن خود کردند.

به گفته رئیس هیئت تکواندو زنجان در رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال هم آرین نادری مقام اول، پرهام نیک فرجام مقام دوم و اشکان هزاوه - البرز و نیما بابایی مقام سوم را کسب کردند. 

سپهری گفت: در رده سنی ۱۵ الی ۱۷ سال نیز محمد مبین بهزادی مقام اول، پرهام احمدی مقام دوم، محمد ابراهیم دشتی و علیرضا ستوده از گیلان مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

او می گوید: در رده سنی ۱۸ الی ۳۰ سال هم مهرداد محمدزاده از  البرزمقام اول، مهدی زارع از البرز مقام دوم، احسان کلا سنگین (آکادمی نظری) و مهدی تیموری از  آذربایجان غربی مقام سوم را از آن خود کردند.

به گفته رئیس هیئت تکواندو زنجان در رده سنی ۳۱ تا ۴۰ سال پویا بهاری از گیلان مقام اول، مهرداد اکبری مقام دوم، فرشاد قلی پور از گیلان و علی سلیمی ( آکادمی نظری) را کسب کردند.

سپهری گفت: در رده سنی ۴۱ تا ۵۰ سال نیز نظر سلمانی از مازندران مقام اول، پویان سلیمانی از کردستان مقام دوم، سید کمال سحرخیز از مازندران و محمدرضا ابراهیمی ( آکادمی نظری)مقام سوم را از آن خود کردند.

او می گوید: همچنین در این دوره از مسابقات خوش خلق از مازندران به عنوان بهترین سرپرست، سینا قزل احمدی از تهران بهترین مربی، مجید مبین بغدادی از تهران و حسین شکاری از  خراسان رضوی  فنی‌ترین بازیکن  و  مجید نازیان از مازندران به عنوان بهترین داور معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.