طراحی لباس ایرانی با فردخت در شهر عروس باغ‌های ایرانی

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: سومین جشنواره فرهنگی هنری فردخت با طراحی لباس ایرانی برگزار می‌شود.

محمد حسین واحدیان گفت: سومین جشنواره فرهنگی هنری فردخت در حوزه صنعت مد و لباس رقابت در طراحی، دوخت و پژوهش را میزبانی می‌کند.

او می‌گوید: جشنواره فرهنگی هنری فردخت در بخش طراحی با مجموعه (کالکشن) خانواده برای مانتو اجتماعی، جامه هم شکل (فرم) مدارس دخترانه و پسرانه برگزار می‌شود.

به گفته او، رویداد فرهنگی هنری فردخت در بخش پژوهش و دانش بنیان نیز برای آشنایی دانش آموختگان و دانشجویان رشــته طــراحی و دوخت لبــاس اجرا می‌شود.

دبیر ستاد برگزاری جشنواره فرهنگی هنری فردخت گفت: برگزاری جشنواره با توجه به اهمیت فرهنگ عفاف و حجاب و تحکیم بنیان خانواده با استفاده از ظرفیت غنی فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی در طراحی و دوخت لباس‌های اجتماعی بانوان و کاهش مشکلات موجود در این حوزه مورد تاکید، تامل و اهتمام قرار گرفته است.

۲۰ شهریور مهلت ارسال آثار جشنواره

واحدیان گفت: مهلت تحویل آثار برای شرکت در جشنواره ۲۰ شهریور، زمان برپایی نمایشگاه ۱۶ تا ۲۱ مهر و برگزاری آیین اختتامیه رویداد نیز ۲۰ مهر همزمان با هفته وحدت خواهد بود.

او می‌گوید: امید است با اجرای این رقابت فرهنگی هنری در حوزه تولید مد و لباس ایرانی گامی در راستای تحقق نامگذاری شعار امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و استفاده از ظرفیت عظیم فرهنگی هنری ایرانی اسلامی برداشته شود.

به گفته او، نشست هم اندیشی و هماهنگی شورای سیاستگذاری سومین جشنواره فرهنگی هنری «فردخت» در حوزه صنعت مد و لباس نیز از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با حضور شهردار کاشان، روسای اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف، مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری و مسئول بسیج جامعه زنان در سالن کنفرانس شهرداری کاشان برای تعامل و هم افزایی بیشتر برگزار شد.

واحدیان گفت: علاوه بر ارائه تجارب، نظرات و پیشنهاد‌های اعضای نشست شورای سیاستگذاری جشنواره و بررسی آیین نامه تدوین شده از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان محمدرضا نجفی معاون آموزشی مرکز فنی و حرفه‌ای شهید موسویان به عنوان دبیر برگزاری جشنواره فرهنگی هنری «فردخت» انتخاب و معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۰۴ تير ۱۴۰۱
هرکاری که در زمینه مدولباس ایرانی اسلامی انجام شود شایسته تقدیر است بشرط اینکه مستدام، دارای چشم انداز و بابرنامه باشد و حامی پیدا کند.
آخرین اخبار