طرح سرشماری اتباع افغانستانی فاقد مدرک تمدید شد

طرح سرشماری اتباع افغانستانی فاقد مدرک برای آخرین بار به مدت یک هفته تا پنج شنبه ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ تمدید شد.

براساس اطلاعیه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور ایران زمان شرکت در طرح سرشماری اتباع فاقدمدرک اقامتی از شنبه ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ تا پنج شنبه ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ برای آخرین مرتبه تمدید شده است. براساس این اطلاعیه اتباع افغانستانی که تاکنون موفق به اخذ نوبت جهت شرکت در طرح سرشماری نشده اند دیگر نیازی به اخذ نوبت نمی باشد و با مراجعه مستقیم به دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی اقدام به ثبت نام نمایند.

قابل توجه اتباع افغانستانی که تاکنون موفق به اخذ نوبت جهت شرکت در طرح سرشماری نشده اند می رساند:

با توجه به تماس ها و مراجعات مکرر اتباع افغانستانی فاقد مدرک مبنی بر تمدید مهلت طرح  سرشماری و شناسایی؛ برای آخرین بار به مدت یک هفته طرح مذکور تمدید شد و تا پایان وقت کاری روز پنج شنبه مورخ ۹/۴/۱۴۰۱ فرصت دارند در این طرح شرکت نمایید و بعد از این تاریخ تحت هیچ شرایطی تمدید نخواهد شد.

قابل توجه اتباع افغانستانی که تاکنون موفق به اخذ نوبت جهت شرکت در طرح سرشماری نشده اند دیگر نیازی به اخذ نوبت نمی باشد و با مراجعه مستقیم به دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی اقدام به ثبت نام نمایند.

همچنین با توجه به اینکه طرح شناسایی مذکور برای آخرین بار به مدت یک هفته تمدید شده است اتباع افغانستانی فاقد مدرک وقت را غنیمت شمرده و در این طرح شرکت نمایند.‏

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۵ تير ۱۴۰۱
با کدوم هزینه بیت المال تمدید میکنید کدوم کشور غیر از ایران هرچی دزد و قاچقچی بی سواد هست تو کشورش راه میده و شغل جوون ایرانی میده خارجیها
آخرین اخبار