مراقبت از سه بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد گفت: هم اکنون سه بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری تحت مراقبت و درمان هستند.

آقای درخشان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶ بیمار با علائم بالینی مشکوک به کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی، سرپایی و بیمارستانی چهارمحال و بختیاری مراجعه داشته اند که از این تعداد دو بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

در شبانه روز گذشته نتیجه آزمایش هیچ یک از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی مثبت قطعی اعلام نشد و در بین بستری شدگان مشکوک به کووید_۱۹ در مراکز بیمارستانی استان تنها نتایج آزمایش یک نفر مثبت قطعی اعلام شد.

هم اکنون سه بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد یک نفر مثبت قطعی و بقیه در انتظار پاسخ نتایج آزمایش‌ها برای رد یا تایید بیماریشان هستند.


بیشتر بخوانید


طی ۲۴ ساعت گذشته مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در استان گزارش نشد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری یک هزار و ۸۴۹ نفر است.

هم اکنون هیچ بیماری با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان نیست.

در حال حاضر به لحاظ شیوع بیماری کرونا، شهرستان‌های بن، بروجن، شهرکرد، کیار، اردل، سامان، خانمیرزا و کوهرنگ در وضعیت رنگ بندی زرد و شهرستان‌های فارسان و لردگان در وضعیت آبی قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.