بازسازی ۷ دستگاه اتوبوس شرکت واحد در ساوه

تعداد ۷ دستگاه اتوبوس حمل و نقل درون شهری در ساوه با صرف حدود ۴ و نیم میلیارد تومان بازسازی شد.

در مراسمی در شهر ساوه رونمایی از ۷ دستگاه اتوبوس حمل و نقل شهری بازسازی شده و افتتاح خط جدید اتوبوسرانی شهرداری ساوه در محله سیدجمال‌الدین اسدآبادی آغاز شد.

یوسفیان شهردار ساوه در این مراسم مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

تعداد ۷ دستگاه اتوبوس شهاب به مبلغ ۴ میلیارد و ۵۷۸ میلیون تومان بازسازی شد که سهم هر دستگاه، ۶۵۴ میلیون تومان با احتساب ۹ درصد بوده که یک دستگاه در سنوات گذشته و ۶ دستگاه امروز به ناوگان افزوده می‌شود.

خطوط ۲۰ گانه ناوگان حمل‌ونقل در دو هزار و ۵۶۰ هکتار پهنه شهری ساوه فعالیت دارند و برای افزایش تعداد اتوبوس‌ها به میزان ۵۰ دستگاه جدید هدفگذاری شده است

موضوع بازسازی و اورهال کردن ناوگان حمل‌ونقل اتوبوس یکی از اولویت‌های حوزه مدیریت شهری در سراسر کشور بود که در اجرای این سیاست عمومی در سراسر کشور، در شهر ساوه

حدود ۱۱ سال است یک دستگاه اتوبوس یارانه‌ای به ناوگان حمل‌ونقل شهر اضافه نشده است؛ شهروندان سهامداران اصلی شهر به شمار می‌روند و مشارکت آنان در اداره شهر موجب دلگرمی مجموعه مدیریت شهری خواهد بود.

حوزه مدیریت شهری با تنگنا‌های اقتصادی خدمات متناسب با نیاز شهروندان را ارائه می‌دهد و خطوط ۲۰ گانه ناوگان حمل‌ونقل در دو هزار و ۵۶۰ هکتار پهنه شهری ساوه فعالیت دارند و برای افزایش تعداد اتوبوس‌ها به میزان ۵۰ دستگاه جدید هدفگذاری شده است.

شهرداری ساوه ماهانه افزون بر ۲۵ میلیارد تومان صرف هزینه‌های جاری و نگهداری شهر می‌کند، مدیریت شهری بدون مشارکت مردم و حضور سرمایه‌گذاران توان اقتصادی لازم برای اداره شهر را ندارد.

در اردیبهشت‌ماه سال جاری میزان واریز ارزش افزوده به شهرداری ساوه کمتر از ۴۰ درصد مدت مشابه سال قبل بوده و از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون بالغ بر ۱۸.۵ میلیارد تومان قیر یارانه‌ای برای آسفالت معابر شهری جذب شده است تا بتوان معابر را بهبود بخشید و بازسازی و تعهدات گذشته شهری را عملیاتی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.