سفر یک روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همدان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفری یک روزه وارد استان همدان شد.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تحقق اهداف عدالت فرهنگی در دولت مردمی و در ادامه سفر‌های استانی خود به استان همدان سفر و در بدو ورود به مقام شامخ شهدای شهرستان رزن ادای احترام کرد.

 محمدمهدی اسماعیلی روز جمعه در قالب این سفر در شهرستان‌های رزن، درگزین و همدان حضور یافته که در ابتدای سفر خود با حضور در گلزار شهدای شهرستان رزن به مقام شهدا این شهرستان ادای احترام کرد.

بازدید از مجتمع فرهنگی و قرآنی شهرستان رزن، بازدید از مجتمع فرهنگی اندیشه و کتابخانه عمومی شهدای گمنام رزن، زیارت امامزاده قاسم (ع)، حضور و سخنرانی در شورای اداری شهرستان رزن، آغاز عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان درگزین، آئین کلنگ زنی سالن تخصصی کتابخانه شهر قروه از توابع درگزین و حضور در شورای اداری شهرستان درگزین از برنامه‌های سفر وزیر فرهنگ به استان همدان است.

اسماعیلی همچنین از دبیرخانه بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان دیدن می‌کند و نشستی با مسئولان ستاد استانی این جشنواره خواهد داشت.

تماشای نمایش «سومین روز تابستان» و حضور در جلسه ستاد اجرایی دومین کنگره ملی شهدای استان همدان از برنامه‌های سفر استانی یک روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان همدان خواهد بود.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار