فرماندار زنجان:

زمان اتمام ۹۰ پروژه تا پایان امسال است

فرماندار زنجان گفت: امسال قریب به ۳۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای ۱۰۹ پروژه اختصاص یافته و زمان اتمام ۹۰ پروژه از این ۱۰۹ پروژه تا پایان امسال است.

خالقی گفت: در حوزه‌های روستایی و برخی حوزه‌های شهری باید به سمت توسعه حرکت کنیم و به اموری که برنامه‌ریزی می‌شود، عمل کنیم.  مدیری که در جلسات تنها از پایین بودن اعتبار بخش خود می‌گوید، در واقع ضعف دستگاه خود را نشان می‌دهد.

او می گوید: جذب اعتبارات به توانمندی مدیران بستگی دارد که تا چه میزان می‌توانند از حق و حقوق خود دفاع کنند. امسال قریب به ۳۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای ۱۰۹ پروژه اختصاص یافته و زمان اتمام ۹۰ پروژه از این ۱۰۹ پروژه تا پایان امسال است.

فرماندار زنجان گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام باید تمام شود؛ تا زمانی که پروژه‌های نیمه‌تمام داریم، نباید به پروژه جدیدی فکر کنیم، مگر اینکه ضروری باشد.

او می گوید:اگر پروژه‌ها در زمان معین به اتمام نرسد، دچار بحران خواهیم شد. دستگاه‌ها باید برای خود هدف‌گذاری کنند، تا زمانی که دستگاه‌ها برنامه‌محور نباشند موفق نخواهیم بود. راکد ماندن پروژه‌ها هدررفتن بیت‌المال است و مردم با دیدن این پروژه‌ها دید بدی نسبت به متولی پروژه‌ها پیدا می‌کنند.

خالقی با اشاره به اینکه باید وظیفه و حقوق خود را بدانیم و پاسخ‌گوی مسائل باشیم، گفت: در روستا‌های فاقد دهیاری در خصوص تخصیص اعتبار باید عدالت رعایت شود و اعتبارات را به نوعی تخصیص دهیم که همه روستاییان از این مبالغ بهره‌مند شوند؛ اگر اعتبارات مثل گوشت قربانی تقسیم شود، نمی‌توان پروژه‌ها را به اتمام رساند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.