رونمایی از کتاب "راز زیبایی در اسلام" در بروجرد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: کتاب "راز زیبایی در اسلام" نوشته ابوالفضل پیرهادی در مرکز اسناد و مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد رونمایی شد.

 نادر ارجمندی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: کتاب «راز زیبایی در اسلام» نوشته ابوالفضل پیرهادی از سری کتب سبک زندگی مهدوی، در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد رونمایی شد.

او اظهار داشت: در این کتاب با استفاده از احادیث و روایات معصومین (ع) و همچنین طب سنتی، خواص و تاثیرات انواع دارو‌های گیاهی بر زیبایی و شادابی انسان شرح داده شده است. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: دستورات این کتاب علاوه بر حفظ زیبایی، سلامتی انسان را به دلیل استفاده از مواد طبیعی تضمین می‌نماید، بخش‌هایی از کتاب نیز در خصوص مضرات مواد شیمیایی و جایگزینی مواد طبیعی به جای آنهاست.

ارجمندی افزود: ابوالفضل پیرهادی پژوهشگر و مدرس رسمی طب اسلامی ایرانی متولد۱۳۶۷ می‌باشد و عضو خانه نخبگان شهید احمدی روشن است، این هفتمین کتاب اوست که در این مرکز رونمایی می‌گردد.

او اظهار داشت: پیشتر کتاب‌های "زیبا اندام شوید"، "سرما نخورید"، "درمان سریع و آسان سینوزیت"، "آیین همسرداری و آداب زناشویی در اسلام"، "هفت سین سلامت"و "ترک اعتیاد با طب اسلامی ایرانی" از وی چاپ و منتشر شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.