مرحله دوم جوجه‌های یکروزه رایگان در مناطق محروم سردشت توزیع شد

مسوول قرارگاه بسیج سازندگی سپاه سردشت گفت: به همت جهادگران بسیجی این شهرستان بیش از ۴۰ هزار قطعه جوجه یکروزه در دومین مرحله از این طرح به صورت رایگان در میان کشاورزان و باغداران مناطق مرزی و کم‌برخوردار توزیع شد.

سرهنگ عبدالله آذرنییاد گفت: این قرارگاه به همت جهادگران بسیجی در راستای جلوگیری از معدوم‌سازی جوجه‌های یک روزه توسط مرغداری‌ها و کمک به اهالی مناطق مرزی کم‌برخوردار اقدام به ابتکاری جدید و توزیع این جوجه‌ها در میان مردم کرده است.

او می گوید: در این اقدام جهادی مرغداری‌هایی که قادر به نگه داشتن و رشد جوجه‌های یک روزه خود نبوده و قصد محدوم کردن آن‌ها را داشتند شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم این جوجه‌ها با همکاری بسیج سازندگی در بین مردم توزیع شد.

سرهنگ آذرنییاد گفت: این دومین مرحله از اجرای این طرح است که طی آن یک بار کامیون جوجه به تعداد بیش از ۴۰ هزار قطعه به ارزش چهار میلیارد ریال از یک مرغداری در شهر تبریز تحویل گرفته شد.

او با بیان اینکه احتمالا این اقدام جهادی در سطح استان و کشور برای نخستین بار انجام می‌شود، گفت: در هفته گذشته نیز بیش از ۴۰ هزار قطعه جوجه یک روزه در بین مردم مناطق روستایی مرزی این شهرستان به صورت کاملا رایگان توزیع شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.