برگزاری آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی کردستان

سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت: آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه، سوم تیرماه ۱۴۰۱ در ۴۵ حوزه اجرایی استان برگزار می‌شود.

طیب سالاروندیان گفت: این آزمون ساعت ۹ صبح روز جمعه سوم تیرماه ۱۴۰۱ همزمان با سراسر کشور با شرکت ۷ هزار و ۲۸۳ دانش آموز پایه نهم شامل ۳ هزار و ۹۸۸ دانش آموز دختر و ۳ هزار و ۲۹۵ دانش آموز پسر در ۱۵ شهر و منطقه استان برگزار می‌شود.

او به زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه نیز اشاره کرد و گفت: کارت ورود به جلسه داوطلبان از ساعت ۲۲ (۱۰ شب) روز دوشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ تا یک ساعت قبل از برگزاری آزمون از سامانه آزمون به نشانی azmoon-kurd.medu.ir قابل دریافت می‌باشد. (همراه داشتن کارت ورود به جلسه امضاء شده توسط والدین دانش آموز در روز آزمون الزامی است).

سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان با تشریح شیوه نامه و دستورالعمل اجرایی آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱، به مدیران مدارس تأکید کرد که دانش آموزان یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل حوزه حضور داشته باشند.

سالاروندیان گفت: همراه داشتن موبایل در جلسه آزمون برای کلیه عوامل اجرایی غیر از مدیرحوزه ممنوع است و از پذیرفتن دانش آموزان شرکت کننده سایر حوزه‌ها جداً خودداری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.